مکانیکی پورشه کاین
مکانیکی پورشه کاین
مکانیکی پورشه کاین
مکانیکی پورشه کاین
منظور از تعمیر اساسی موتور پورشه کاین، بررسی مشکل و عیب یابی دقیق موتور پورشه کاین شما است که مطمئناً در تعمیرات حرفه ای و تعویض قطعه مشکل دار تاثیر بسزایی خواهد داشت. گاهی وقت ها تشخیص مشکل اشتباه باعث عدم رفع مشکل و هزینه های بی مورد می شود. مکانیکی با کادری آموزش دیده و با تجریه با تضمین رفع مشکل، موتور پورشه کاین خارجی شما را تعمیر می کند که رضایت خاطر مشتری جلب شود. تعمیر موتور پورشه کاین یک امر تخصصی در مکانیکی است که باید توسط افراد کاربلد صورت گیرد. تمام کار یک اتومبیل پورشه کاین با هدایت موتور آن صورت میگیرد وهرگونه مشکل در قطعات موتور پورشه کاین ممکن است تا مدتها شما را از داشتن نعمت خودروی پورشه کاین سالم محروم کند. تعمیر موتور خودرو پورشه کاین که در اثر عدم رسیدگی به موقع به ایرادات رخ میدهد؛ از پر هزینهترین تعمیرات مربوط به خودرو پورشه کاین است. قیمت تعمیر موتور پورشه کاین براساس تعرفه تعیین شده در مکانیکی برای تعمیر موتور پورشه کاین و تجهیزات وابسته به آن، نوع خودرو پورشه کاین، تعویض قطعات فرسوده میتواند متغیر باشد. بنابراین قیمت تعمیر موتور پورشه کاین براساس نوع مشکل و پس از بازبینی وضعیت موتور پورشه کاین و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و تعویض تعیین میشود.
انتخاب بهترین تعمیرکار موتور پورشه کاین ، از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی موتور پورشه کاین هم از لحاظ مکانیکی و هم از لحاظ برقی اشاره نمود. موتور پورشه کاین بدون شک بخش اصلی و قلب تپنده آن است و در صورت بروز مشکل نمی توان در مورد آن اهمال نمود. از طرفی با توجه به پیچیدگی موتور پورشه کاین امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد بخش مکانیکی و الکتریکی موتور با یکدیگر، حساسیت کار بسیار بالاست. مشکلاتی از قبیل روغن سوزی پورشه کاین، یاتاقان زدن پورشه کاین، سوختن واشر سرسیلندر پورشه کاین، ایراد کوئل پورشه کاین، کار نکردن دینام پورشه کاین، مشکل کاتالیزور پورشه کاین، خام سوزی پورشه کاین و … جزء تعمیرات موتور پورشه کاین محسوب می شوند و در صورت بروز، مکانیکی می تواند طی یک زمان بندی مناسب و با کیفیتی بالا به رفع و اصلاح آنها بپردازد.علاوه بر آن مشکلات مربوط به ای سی یو (ECU) نیز در زمره مکانیکی موتور پورشه کاین قرار می گیرند. اگر پورشه کاین شما ارورهای ای سی یو ارسال می کند، می توانید جهت رفع مشکل به مکانیکی پورشه کاین مراجعه نمایید. ای سی یو در واقع مجموعه ای از سنسورهاست که روی موتور خودرو پورشه کاین نصب هستند و عملکرد آن را کنترل می نمایند.
تعمیر موتور پورشه کاین توسط بهترین تعمیرکار پورشه کاین در بهترین تعمیرگاه پورشه کاین در تهران
مکانیکی پورشه کاین
مکانیکی پورشه کاین : مکانیکی تایم گیری یا تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم پورشه کاین توسط مکانیکی :زنجیر تایم - تسمه تایم پورشه کاین با جنس لاستیکی یا فلزی و زنجیری، قسمتی از لوازم مصرفی است و با اتمام عمرش بایستی تعویض گردد. زنجیر تایم - تسمه تایم، میل لنگ را به میل سوپاپ و سوپاپ ها وصل میکند لذا در صورتی که به موقع تعویض نگردد و پاره شود ، سبب کج شدن سوپاپ میگردد و هزینه گزافی به عهده مشتری می اندازد، در مکانیکی خدمات زنجیر تایم - تسمه تایم پورشه کاین در موارد زیر انجام میشود.تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم پورشه کاین،چک کردن تایم خودرو پورشه کاین،تایم کردن موتور و تایم گیری پورشه کاین،هزینه تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم پورشه کاین : هزینه تعویض برای خودروهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع موتور دارد
فیلرگیری پورشه کاین توسط مکانیکی:به علل متفاوت فیلر گیری توسط مکانیکی انجام میشود ولی عمده علت آن زمانیست که پورشه کاین در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم. این خدمت در مکانیکی ارائه میشود.
سیلندر پورشه کاین و سرسیلندر پورشه کاین:یکی از مهمترین وظایف سر سیلندر انسداد سیلندر و ایجاد یک ناحیه بسته است و همینطور آب بندی محفظه احتراق، سیلندر و سر سیلندر همیشه با دماهای بالا سر و کار دارد به همین علت توسط سیستم خنک کاری میشوند ، اویل پمپ پورشه کاین، واتر پمپ پورشه کاین و رادیاتور پورشه کاین و فن وظیفه خنک کاری سر سیلندر را دارند و در صورت خرابی هر کدام سیلندر تاب بر میدارد و نیاز به تراشکاری و … دارد. در صورت جوش آوردن پورشه کاین ، واشر سر سیلندر پورشه کاین آسیب میبیند و آب وارد سیستم احتراق میگردد و سیستم نیاز به تراشکار پیدا میکند. مکانیکی خدمات زیر را جهت رفع مشکلات سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد :تعمیر سرسیلندر پورشه کاین،تعویض بلوک سیلندر پورشه کاین،تعویض سر سیلندر پورشه کاین،تعویض واشر سرسیلندر پورشه کاین،تراشکاری سیلندر و سرسیلندر پورشه کاین،تعویض دسته موتور پورشه کاین،رفع لرزش موتور و لگد زدن با تعویض به موقع دسته موتور پورشه کاین انجام میشود ، یکی از وظایف مهم دسته موتور پورشه کاین، کاهش انتقال لرزشهای موتور به اطاق پورشه کاین است.در مکانیکی تعویض دسته موتور پورشه کاین بصورت ذیل انجام میشود :بررسی سلامت دسته موتور پورشه کاین،تعویض دسته موتور بالا پورشه کاین،تعویض دسته موتور پایین پورشه کاین
تعویض کاتالیزور پورشه کاین توسط مکانیکی : کاتالیزور پورشه کاین با جنس سرامیک مانند و پوسته فلزی، قطعه ای جهت جلوگیری از آلایندگی خودرو پورشه کاین است و با پر شدنش باید تعویض گردد. کاتالیزور پورشه کاین، درون اگزوز قرار دارد لذا در صورتی که در زمان صحیح به مکانیکی نروید و پر شود ، سبب کاهش قدرت خودرو پورشه کاین میگردد و ممکن است به آسیب موتوری منجر شود ، در مکانیکی خدمات کاتالیست پورشه کاین در موارد زیر انجام میشود:بررسی خالی یا پربودن کاتالیزور پورشه کاین،تعویض کاتالیست پورشه کاین،تخلیه کاتالیزور پورشه کاین.
تعمیر و تعویض گلویی اگزوز پورشه کاین توسط مکانیکی:گلویی اگزوز پورشه کاین یک لوله است که اولین قطعه از سیستم اگزوز ماشین پورشه کاین می باشد که به صورت مستقیم به موتور پورشه کاین وصل می شود، در ناحیه اتصال گلویی اگزوز به موتور یک واشر نسوز قرار دارد که واشر گلویی اگزوز نامیده میشود. واشر گلویی همراه 2 پیچ و مهره فنر دار ، جهت اتصال گلویی به موتور تعبیه شده که عموما در زمان تعمیر و تعویض گلویی، تعویض میشوند. این خدمت نیز در مکانیکی انجام میشود.
تعویض اویل پمپ پورشه کاین توسط مکانیکی:اویل پمپ پورشه کاین ، پمپ روغن و به انگلیسی oil pump قطعه ایست که روغن را جهت خنک کاری و لغزنده بودن قطعات موتور پورشه کاین به حرکت در میآورد و به این منظور قدرت خود را از میل لنگ میگیرد: رفع چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ پورشه کاین،تعویض اویل پمپ پورشه کاین،تعویض فشنگی روغن پورشه کاین،رفع مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن.
تعمیر و تعویض واتر پمپ پورشه کاین توسط مکانیکی :واتر پمپ پورشه کاین یا پمپ آب پورشه کاین قسمتی از سیستم خنک کاری خودرو پورشه کاین است که زنجیر تایم - تسمه تایم معمولا، واتر پمپ را مستقیما میگرداند همچنین در بعضی ماشین ها زنجیر تایم - تسمه تایم کمکی که به پولی سر پمپ آب متصل است پره های درون آن را به گردش در می آورد. در نتیجه فعالیت واتر پمپ با فعالیت موتور در ارتباط است. در صورت خرابی واتر پمپ پورشه کاین ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میشود هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ پورشه کاین را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در مکانیکی انجام میشود.
تعویض تسمه دینام پورشه کاین و هرزگرد و پولی پورشه کاین توسط مکانیکی : تسمه دینام پورشه کاین، اجزای مختلف مانند فن ، سیستم هیدرولیک ، تهویه مطبوع ( کولر ) و پمپ آب و دینام را به هم مربوط میکند و این کار از طریق پیچیدن دور هرزگردها اتفاق می افتد. انواع هرزگرد و پولی هایی که تسمه دینام دور آن میچرخد : پولی میل لنگ،پولی دینام،پولی هیدرولیک،هرزگرد،تسمه سفت کن.
تعمیر و تعویض فلایویل پورشه کاین ، مکانیکی : فلایویل پورشه کاین قطعه ایست که از یک طرف به میل لنگ و از طرف دیگر به دیسک و صفحه میرسد که وظایفی از قبیل کاهش لرزش موتور پورشه کاین ، تعدیل و تقویت قدرت پیستون و راه اندازی موتور با کمک استارت دارد و در صورت خرابی ، علائمی در حوزه وظایف خود نشان میدهد. از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد : مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشت ،مرکز بنودن محل بلبرینگ شفت،تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل،خرابی دنده فلایویل،خط افتادن فلایویل،گشادی جای پیچ های فلایول
تعمیر پورشه کاین و تعویض پمپ بنزین پورشه کاین ، مکانیکی : پمپ بنزین یا fuel pump ، بنزین را از درون باک به سمت موتور خودرو پورشه کاین پمپ میکند. اگر پمپ بنزین پورشه کاین به درستی کار نکند سوخت به موتور نمیرسد و احتراق کامل انجام نمیشود و در نتیجه خودرو پورشه کاین بد کار میکند و یا خاموش میگردد.نحوه کارکرد پمپ بنزین و محل قرارگیری آن : پمپ بنزین پورشه کاین معمولا نزدیک باک بنزین است تا در تماس مستقیم با بنزین باشد و خنک گردد. همچنین قرارگیری این قطعه در باک بنزین سبب کاهش سر و صدای آن میگردد. پمپ بنزین سالم بنزین را با فشاری بین 4-6 بار به موتور خودرو هدایت میکند. اگر فشار این قطعه کم شود، سوخت رسانی به درستی انجام نمیشود و در نتیجه موتور خودرو عملکرد درستی نشان نخواهد داد، این فشار را با فشار سنج ینزین اندازه گیری میکنند.
تعمیر پورشه کاین توسط بهترین تعمیرکار پورشه کاین در بهترین تعمیرگاه پورشه کاین در تهران
خدمات مکانیکی پورشه کاین توسط بهترین تعمیرکار پورشه کاین در بهترین مکانیکی پورشه کاین در تهران
مکانیکی پورشه کاین
تعمیر پورشه کاین و تعویض دیسک و صفحه خودروهای دنده ای و دیسک و صفحه گیربکس اتوماتیک توسط مکانیکی : علائم خرابی دیسک و صفحه پورشه کاین ، متوسط عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مشکلات پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه کنند .نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ :1.تلق تلق کردن،2.لیزخوردن 3.خوب گاز نخوردن در اتومبیل های گیربکس دستی ، راننده با گرفتن کلاچ در واقع انتقال قدرت را از موتور به گیربکس قطع میکند و در نتیجه میتواند دنده ماشین را تغییر دهد و میزان قدرت منتقله به چرخها را تغییر دهد. اجزا و قطعات کلاچ عبارتند از: صفحه کلاچ ، دیسک کلاچ ، فلایویل ، دو شاخه کلاچ ، شاخکها ، بلبرینگ کلاچ و اهرم ، که از کاسه چدنی تشکیل شده است.
تعمیر ABS پورشه کاین توسط مکانیکی : ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میشود. * ecu ترمز ABS:ecu به سیستمهای ترمز ABS دستور میدهد و باعث وارد عمل شدن ترمز ای بی اس میگردد که از طریق رینگ ABS نیرو به چرخها وارد شده و سبب ایستادن خودرو میگردد. * واحد کنترل hydraulic پورشه کاین:قلب ترمز ABS است. ورودی این واحد، فرمانی است که از ecu دریافت میشود که مقدار روغن ترمز ABS مناسب را به سیستم ترمز ABS اعلام میکند. این سیستم میتواند تا ۱۵ بار در ثانیه باز و بسته شود. این واحد خود از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل، سیم پیچهای سلونوییدی، شیرهای برقی، بلوک کنترل کننده هیدرولیکی، شیرهای خروجی، یاتاقان، پیستونهای تعدیل کننده پمپ، موتور، پیچ و مخزن فشار کم است. شیرهای برقی ABS پورشه کاین: شیر برقی ها در واحد hydraulic مقدار روغن خروجی را کنترل میکنند. اساس کار این شیرها با مغناطیس است اما خودشان آهنربا نیستند و به صورت طبیعی خاصیت مغناطیسی ندارند، اما با عبور جریان برق از سیکپم لولههای اطراف آن، خاصیت الکترومغناطیسی پیدا میکنند که با توجه به جریان برق وردی مقدار روغن را تنظیم میکند.شیرهای ورودیای که با برق کار میکنند میتواند بنا بر نوع آن تا ۱۵ بار باز و بسته شود. امروزه بیشتر به جای شیر برقی از پیستونهای متحرک یا پیچ استفاده میکنند. * پمپ ABS پورشه کاین: با توجه به مقدار سرعتی که خودرو دارد و میزان نیرویی که برای ایستادن آن لازم است ، مقدار روغن ترمز ABS تنظیم میشود. نیرویی که باعث پمپاژ روغن ترمز ABS به داخل سیستم ترمز ABS میشود توسط پمپ تأمین میگردد. * سیلندر اصلی ABS پورشه کاین : با فشردن پدال ترمز پیستون اولیه و ثانویه ABS به حرکت در میآیند و در نتیجه حرکت پیستونهای کمکی، پیستون اصلی نیز به حرکت در می آید و باعث ورود و خروج روغن ترمز ABS میگردد. * سنسورهای ABS پورشه کاین: سنسورهای موجود در ترمز ABS، سنسورهایی هستند که در حرکت چرخ کاربرد دارند و در دو نوع فعال و غیرفعال هستند، سنسور های فعال از زمانی که سرعت ما از یک کیلومتر بیشتر میشود، فعال هستند و تفاوتی که با سنسورهای غیر فعال دارند این است که سنسورهای غیر فعال زمانی که سرعت از هفت کیلومتر به بالا است فعال میشود.
تعویض لنت پورشه کاین و دیسک ترمز پورشه کاین، تعویض لنت ترمز پورشه کاین توسط مکانیکی : تعویض لنت های پورشه کاین و یا دیسک ترمز پورشه کاین در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است دیسک های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا میباشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به مکانیکی نشان دهید، چرا که سیستم ترمز پورشه کاین شما دچار ایراد شده است. به طور کلی اقدام برای تعویض هر چهار دیسک ترمز موجود در خودرو پورشه کاین، میتواند عاقلانه باشد. معمولا عمر دیسک های پورشه کاین بسته به کیلومتر طی شده یا روش رانندگی شما بررسی میشوند.مثلا ماشین هایی که در آنها سبک ترمز گرفتن بسیار شدید و خشن باشد و یا مسافتی به اندازه 25000 تا 70000 کیلومتر طی شده است، نیاز به بررسی و یا تعویض دیسک های ترمز خواهند داشت.
تعویض بلبرینگ چرخ پورشه کاین توسط مکانیکی : بلبرینگ چرخ با تاثیر کاهش اصطحکاک و کارکرد روان ماشین در جاده برای عملکرد مناسب خودرو پورشه کاین، توپی ، لاستیک و چرخ ضروری است. از علائم خرابی آن سایش ناهموار تایر ، صدای سنگ زنی ، لرزش فرمان ، لق زدن چرخ و … است. در مکانیکی تعمیرات چرخ و بلبرینگ آن بصورت حرفه ای انجام میشود.
تعمیر پورشه کاین و تعویض ماهک دنده پورشه کاین توسط مکانیکی : ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو پورشه کاین در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میشود. همچنین گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد.
تعمیرات جعبه فرمان پورشه کاین ، مکانیکی : انواع جعبه فرمان پورشه کاین ، جعبه فرمان دنده شانه ای و پنیون ،جعبه فرمان هیدرولیک،جعبه فرمان مکانیکی،جعبه فرمان های جک داخل،جعبه فرمان های جک بیرون. علائم خرابی جعبه فرمان چه هستند ؟ خلاصی بیش از حد در دستگاه فرمان – سفت بودن فرمان – گیج بودن فرمان خودرو حین رانندگی – اتومبیل در حالت معمولی رانندگی به یک جهت کشیده شود – خودرو در هنگام ترمز کردن به یک سمت کشیده شود – چرخ جلو در سرعت کم لرزش داشته باشد – چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است (لرزش در سرعت زیاد) – پس زدن فرمان – تایرها در سر پیچها صدای ناهنجار تولید کنند – رانندگی خشن و سخت باشد
میزان فرمان پورشه کاین توسط مکانیکی : نشانه های میزان نبودن فرمان پورشه کاین ، تغییر در حالت قرارگیری غربیلک فرمان،کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت،لاستیک سایی و از بین رفتن سریع لاستیک ها،روش های میزان فرمان میزان فرمان جزئی از طریق غربیلک فرمان،میزان فرمان کلی از زیر خودرو و درون چال توسط مکانیکی.
تعویض و تعمیرات سیبک پورشه کاین، مکانیکی :سیبک قسمتی از جلوبندی پورشه کاین است که قسمت عمده ای از خرابی های جلوبندی و صداهای زیر خودرو از آن است، لذا برای رفع صداهای جلوبندی خودرو پورشه کاین بایستی بررسی گردد. سیبک از چند اتصال ، بوش و یاتاقان تشکیل شده که در استقلال تعلیق چرخ های جلو نسبت به عقب خودرو موثر است. در مکانیکی تمامی ایرادات مربوط به جلوبندی و سیبک خودرو تعمیر و رفع و رجوع میگردد.
تعویض و تعمیرات بوش طبق پورشه کاین در مکانیکی : بوش طبق ( Control Arm ) ، قطعهای برای اتصال قطعات مختلف در سیستم تعلیق؛ تفاوت شاخص بین سیبک و بوش طبق، در این است که سیبکها در جهتهای گوناگون حرکت میکنند؛ ولی بوش فقط میتواند در یک سو متحرک باشد. کاربرد اصلی بوش طبق پورشه کاین، بهعنوان صداگیر جهت رفع سروصدا در حین حرکت روی پستی بلندیها، حذف لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو پورشه کاین به جهت خاصیت لاستیکی این قطعه است. قابل ذکر است که یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزش از زیر و جلو خودرو پورشه کاین است که نشان میدهد این قطعه، وظیفه خود را بهدرستی انجام نمیدهد. در مکانیکی جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به رفع مشکل بوش طبق ها ، مکانیکی اقدام میکند.
تعویض و تعمیرات کمک فنر پورشه کاین توسط مکانیکی : کمک فنرهای پورشه کاین قسمت مهمی از جلوبندی پورشه کاین هستند که دو کار انجام می دهند: اول کنترل حرکت فنرها و سیستم تعلیق دوم کمک فنرها تایرهای خودرو پورشه کاین را همیشه در تماس با زمین نگه می دارد. برخی ایرادات در کمک فنر پورشه کاین به ظاهر قابل تشخیص است. هر گونه تغییر شکل در کمک فنر نشان دهنده یک آسیب است. در این شرایط تغییر شکل میتواند ناشی از تصادف یا ضربه باشد و افتادگی در محل فنرها نیز نشان دهنده نقص در آن است.اگر روی کمک فنرهای پورشه کاین روغن وجود داشته باشد نشان دهنده نشتی روغن است. آسیب دیدن آب بندی محفظه روغن سبب نشتی آن میشود و در صورت روغن ریزی باید نسبت به تعویض فنرها اقدام کرد.خودرو پورشه کاین در سطح ناهموار نباید به طور غیر طبیعی بالا و پایین شود و اگر خودرو در سطح ناهوار حالت فنری و سر و صدا داشته باشد نشان دهنده اشکال در کمک فنرهاست و باید بررسی شود.
تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر پورشه کاین توسط مکانیکی : تعمیر میل تعادل قسمت شایعی در تعمیرات جلوبندی خودرو پورشه کاین است . میل تعادل که در اصطلاحات فارسی به آن میل موج گیر نیز می گویند، سبب حفظ تعادل و ممانعت از چپ شدن خودرو پورشه کاین می شود. این میله از چنس فولادی ساخته شده و در دو سر خود دارای بوش است و اغلب بین فاصله دو چرخ در یک محور قرار می گیرد. به این شکل می توان گفت میل تعادل یا میل موج گیر دو سر چرخ ها را به یکدیگر متصل می کند. میل تعادل همچنین با استفاده از دو اتصال محوری در دو طرف به شاسی متصل می شود .مکانیکی
مکانیکی پورشه کاین
تعویض روغن گیربکس پورشه کاین توسط مکانیکی : تعویض روغن گیربکس اتوماتیک پورشه کاین خود را جدی بگیرید تا به تعمیر گیربکس اتوماتیک دچار نشوید. ما در مکانیکی با سال ها تجربه به صورت تخصصی تمامی خدمات گیربکس اتوماتیک از جمله تعویض روغن گیربکس اتوماتیک را خدمت شما ارائه می دهیم. نکته ای که در این خصوص باید دقت کنید اینه که شاید در ظاهر تعویض روغن اتوماتیک امری ساده باشد و هر جایی بتوان آن را تعویض کرد اما قطعا اینطور نیست و در خیلی از موارد یک تعویض روغن ساده موجب به وجود آمدن آسیب و تقه در گیربکس میشود و بسیار این چنین موارد به ما مراجعه کردند که روغن گیربکس اتوماتیک خودروشون رو هرجایی تعویض کردند و بعد دچار مشکل شدند. پس حتما قبل از مراجعه کمی تحقیق کنید سپس اقدام کنید تا دچار هزینه های گزاف تعمیرات گیربکس نشوید و با خیال آسوده رانندگی کنید. مکانیکی. نام دیگر روغن گیربکس، واسکازین است. واسکازین واژه ای روسی است و اگر آن را معنی کنیم به معادل روغن جعبه دنده می رسیم. روغن کاری برای بخش های متحرک خودرو یا هر وسیله ی مکانیکی دیگر لازم و ضروری است، چون در صورت نداشتن روغن، امکان اینکه بخش های متحرک به طور روان و راحت به حرکت درآیند و کارشان را خوب انجام بدهند، تقریبا ناممکن می شود.روغن های حیاتی خودروها به طور معمول دو عملکرد مهم را انجام می دهند: روغن کاری و تمیز کردن. هنگامی که روغن در قطعات گردش می کند ، خاک و خاشاک های فلزی را که می تواند در طول زمان جمع شود تمیز می کند. اگر خوش شانس باشید ، این زباله ها در ته محفظه می نشیند و در سیستم گردش نمی کند. به همین دلیل است در تعویض روغن باید حتما فیلتر عوض یا به خوبی شسته شود.جعبهدندهها به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیمبندی میشوند. در این بین جعبهدندههای دستی حساسیت کمتری به نوع روغن نشان میدهند و معمولا مجاز هستیم واسکازین آنها را طی دورههای طولانیتری در قیاس با گیربکسهای اتوماتیک تعویض کنیم. باطری سازی پورشه کاین، مکانیکی : باطریسازی از نظر علم بهداشت حرفه ای به عملیات تعویض و تعمیر باطری خودرو اطلاق می شود. در صورتی که خیلی از افراد در ابتدا که این اصطلاح را می بینند تصورمیکنند که این لغت به معنای ساخت و تولید باطری ماشین باید باشد.یک باطری ماشین از دو فلز غیر هم جنس و یک محلول الکترولیت تشکیل شده است الکترولیت مورد استفاده در باطری اتومبیل، محلول آب و اسید سولفوریک و دو فلز غیر هم جنس آن سرب و پراكسیدسرب می باشد. باتری پورشه کاین و دینام پورشه کاین ، مکانیکی : باتری منبع برقرسانی در خودرو محسوب میشود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین میشود. اما مگر باتری خودرو تمام نمیشود ؟ دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد و کار آن مثل شناورها در کولرهای آبی است. انژکتور پورشه کاین : کار انژکتور مانند کاربراتور است و وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به موتور را بر عهده دارد ، با این تفاوت که این کار را بسیار دقیق تر از کاربراتور انجام میدهد .کویل پورشه کاین : کویل وظیفه تقویت ولتاژ برق باتری را برعهده دارد. جریان مستقیم ایجاد شده توسط باتری ۱۲ولت است و ولتاژ مورد نیاز برای ایجاد جرقه بین ۲ الکترود شمع خودرو در حدود ۷۰۰۰ ولت . این افزایش و تقویت ولتاژ توسط کویل انجام میشود .وایر شمع پورشه کاین : جریان الکتریسیته باید به شمعها برسد تا جرقه ایجاد شود و این کار توسط وایر شمع و لایه عایق آن انجام میشود . کامپیوتر خودرو پورشه کاین : در خودروهای انژکتوری برای تنظیم و کنترل مقدار سوخت مصرفی از کامپیوتر استفاده شده است . از دیگر کاربردهای کامپیوتر میتوان به افزایشدهنده امنیت و امکانات رفاهی خودرو و البته عیبیاب پیشرفته اشاره کرد .
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پورشه کاین ، تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه کاین،مکانیکی : از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه کاین شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه کاین کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس پورشه کاین خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار پورشه کاین گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک پورشه کاین است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنن. نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید. ما در مکانیکی با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه کاین تخصص ماست .نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.گیربکس یا جعبه دنده در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شود. گیربکس های دستی نخستین سیستم جعبه دنده طراحی شده در صنعت خودروسازی دنیا بودند. اما طراحی و مهندسی داخلی گیربکس های اتوماتیک کمی پیچیده تر از گیربکس های دستی است. لذا تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز به مراتب دشوارتر بوده و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پورشه کاین، یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس پورشه کاین در تهران است که با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در خدمت مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات گیربکس اتوماتیک پورشه کاین یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو پورشه کاین است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس پورشه کاین ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک پورشه کاین از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک پورشه کاین : تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک در زمان معین و مشخص، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس پورشه کاین دارد.
تعویض روغن پورشه کاین توسط بهترین روغن پورشه کاین در بهترین تعویض روغنی پورشه کاین در تهران
مکانیکی پورشه کاین
مکانیکی پورشه کاین
پورشه کاین ،مکانیکی ،تعمیر موتور پورشه کاین ،مکانیکی پورشه کاین ،تعمیرگاه پورشه کاین ،تعمیرگاه تخصصی پورشه کاین ،تنطیم موتور پورشه کاین ،تعمیر abs پورشه کاین ،تعویض روغن پورشه کاین ،سرویس دوره ای پورشه کاین ،باطری سازی پورشه کاین تعمیر گیربکس پورشه کاین ،تعمیر گیربکس اتوماتیک ،تعمیر کولر پورشه کاین ،تعویض روغن گیربکس پورشه کاین ،تعویض روغنی پورشه کاین ،میزان فرمان پورشه کاین ،تعویض لنت پورشه کاینمکانیکی پورشه کاین
تعمیر پمپ بنزین پورشه کاین
بهترین مکانیکی پورشه کاین
بهترین تعویض روغنی غرب تهران
بهترین تعویض روغنی شمال تهران
تعمیر و تعویض کاتالیزور پورشه کاین
بهترین تعمیرگاه پورشه کاین
40000000