مکانیکی مرسدس بنز CLK
مکانیکی مرسدس بنز CLK
مکانیکی مرسدس بنز CLK
مکانیکی مرسدس بنز CLK
منظور از تعمیر اساسی موتور مرسدس بنز CLK، بررسی مشکل و عیب یابی دقیق موتور مرسدس بنز CLK شما است که مطمئناً در تعمیرات حرفه ای و تعویض قطعه مشکل دار تاثیر بسزایی خواهد داشت. گاهی وقت ها تشخیص مشکل اشتباه باعث عدم رفع مشکل و هزینه های بی مورد می شود. مکانیکی با کادری آموزش دیده و با تجریه با تضمین رفع مشکل، موتور مرسدس بنز CLK خارجی شما را تعمیر می کند که رضایت خاطر مشتری جلب شود. تعمیر موتور مرسدس بنز CLK یک امر تخصصی در مکانیکی است که باید توسط افراد کاربلد صورت گیرد. تمام کار یک اتومبیل مرسدس بنز CLK با هدایت موتور آن صورت میگیرد وهرگونه مشکل در قطعات موتور مرسدس بنز CLK ممکن است تا مدتها شما را از داشتن نعمت خودروی مرسدس بنز CLK سالم محروم کند. تعمیر موتور خودرو مرسدس بنز CLK که در اثر عدم رسیدگی به موقع به ایرادات رخ میدهد؛ از پر هزینهترین تعمیرات مربوط به خودرو مرسدس بنز CLK است. قیمت تعمیر موتور مرسدس بنز CLK براساس تعرفه تعیین شده در مکانیکی برای تعمیر موتور مرسدس بنز CLK و تجهیزات وابسته به آن، نوع خودرو مرسدس بنز CLK، تعویض قطعات فرسوده میتواند متغیر باشد. بنابراین قیمت تعمیر موتور مرسدس بنز CLK براساس نوع مشکل و پس از بازبینی وضعیت موتور مرسدس بنز CLK و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و تعویض تعیین میشود.
انتخاب بهترین تعمیرکار موتور مرسدس بنز CLK ، از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی موتور مرسدس بنز CLK هم از لحاظ مکانیکی و هم از لحاظ برقی اشاره نمود. موتور مرسدس بنز CLK بدون شک بخش اصلی و قلب تپنده آن است و در صورت بروز مشکل نمی توان در مورد آن اهمال نمود. از طرفی با توجه به پیچیدگی موتور مرسدس بنز CLK امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد بخش مکانیکی و الکتریکی موتور با یکدیگر، حساسیت کار بسیار بالاست. مشکلاتی از قبیل روغن سوزی مرسدس بنز CLK، یاتاقان زدن مرسدس بنز CLK، سوختن واشر سرسیلندر مرسدس بنز CLK، ایراد کوئل مرسدس بنز CLK، کار نکردن دینام مرسدس بنز CLK، مشکل کاتالیزور مرسدس بنز CLK، خام سوزی مرسدس بنز CLK و … جزء تعمیرات موتور مرسدس بنز CLK محسوب می شوند و در صورت بروز، مکانیکی می تواند طی یک زمان بندی مناسب و با کیفیتی بالا به رفع و اصلاح آنها بپردازد.علاوه بر آن مشکلات مربوط به ای سی یو (ECU) نیز در زمره مکانیکی موتور مرسدس بنز CLK قرار می گیرند. اگر مرسدس بنز CLK شما ارورهای ای سی یو ارسال می کند، می توانید جهت رفع مشکل به مکانیکی مرسدس بنز CLK مراجعه نمایید. ای سی یو در واقع مجموعه ای از سنسورهاست که روی موتور خودرو مرسدس بنز CLK نصب هستند و عملکرد آن را کنترل می نمایند.
تعمیر موتور مرسدس بنز CLK توسط بهترین تعمیرکار مرسدس بنز CLK در بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز CLK در تهران
مکانیکی مرسدس بنز CLK
مکانیکی مرسدس بنز CLK : مکانیکی تایم گیری یا تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی :زنجیر تایم - تسمه تایم مرسدس بنز CLK با جنس لاستیکی یا فلزی و زنجیری، قسمتی از لوازم مصرفی است و با اتمام عمرش بایستی تعویض گردد. زنجیر تایم - تسمه تایم، میل لنگ را به میل سوپاپ و سوپاپ ها وصل میکند لذا در صورتی که به موقع تعویض نگردد و پاره شود ، سبب کج شدن سوپاپ میگردد و هزینه گزافی به عهده مشتری می اندازد، در مکانیکی خدمات زنجیر تایم - تسمه تایم مرسدس بنز CLK در موارد زیر انجام میشود.تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم مرسدس بنز CLK،چک کردن تایم خودرو مرسدس بنز CLK،تایم کردن موتور و تایم گیری مرسدس بنز CLK،هزینه تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم مرسدس بنز CLK : هزینه تعویض برای خودروهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع موتور دارد
فیلرگیری مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی:به علل متفاوت فیلر گیری توسط مکانیکی انجام میشود ولی عمده علت آن زمانیست که مرسدس بنز CLK در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم. این خدمت در مکانیکی ارائه میشود.
سیلندر مرسدس بنز CLK و سرسیلندر مرسدس بنز CLK:یکی از مهمترین وظایف سر سیلندر انسداد سیلندر و ایجاد یک ناحیه بسته است و همینطور آب بندی محفظه احتراق، سیلندر و سر سیلندر همیشه با دماهای بالا سر و کار دارد به همین علت توسط سیستم خنک کاری میشوند ، اویل پمپ مرسدس بنز CLK، واتر پمپ مرسدس بنز CLK و رادیاتور مرسدس بنز CLK و فن وظیفه خنک کاری سر سیلندر را دارند و در صورت خرابی هر کدام سیلندر تاب بر میدارد و نیاز به تراشکاری و … دارد. در صورت جوش آوردن مرسدس بنز CLK ، واشر سر سیلندر مرسدس بنز CLK آسیب میبیند و آب وارد سیستم احتراق میگردد و سیستم نیاز به تراشکار پیدا میکند. مکانیکی خدمات زیر را جهت رفع مشکلات سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد :تعمیر سرسیلندر مرسدس بنز CLK،تعویض بلوک سیلندر مرسدس بنز CLK،تعویض سر سیلندر مرسدس بنز CLK،تعویض واشر سرسیلندر مرسدس بنز CLK،تراشکاری سیلندر و سرسیلندر مرسدس بنز CLK،تعویض دسته موتور مرسدس بنز CLK،رفع لرزش موتور و لگد زدن با تعویض به موقع دسته موتور مرسدس بنز CLK انجام میشود ، یکی از وظایف مهم دسته موتور مرسدس بنز CLK، کاهش انتقال لرزشهای موتور به اطاق مرسدس بنز CLK است.در مکانیکی تعویض دسته موتور مرسدس بنز CLK بصورت ذیل انجام میشود :بررسی سلامت دسته موتور مرسدس بنز CLK،تعویض دسته موتور بالا مرسدس بنز CLK،تعویض دسته موتور پایین مرسدس بنز CLK
تعویض کاتالیزور مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : کاتالیزور مرسدس بنز CLK با جنس سرامیک مانند و پوسته فلزی، قطعه ای جهت جلوگیری از آلایندگی خودرو مرسدس بنز CLK است و با پر شدنش باید تعویض گردد. کاتالیزور مرسدس بنز CLK، درون اگزوز قرار دارد لذا در صورتی که در زمان صحیح به مکانیکی نروید و پر شود ، سبب کاهش قدرت خودرو مرسدس بنز CLK میگردد و ممکن است به آسیب موتوری منجر شود ، در مکانیکی خدمات کاتالیست مرسدس بنز CLK در موارد زیر انجام میشود:بررسی خالی یا پربودن کاتالیزور مرسدس بنز CLK،تعویض کاتالیست مرسدس بنز CLK،تخلیه کاتالیزور مرسدس بنز CLK.
تعمیر و تعویض گلویی اگزوز مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی:گلویی اگزوز مرسدس بنز CLK یک لوله است که اولین قطعه از سیستم اگزوز ماشین مرسدس بنز CLK می باشد که به صورت مستقیم به موتور مرسدس بنز CLK وصل می شود، در ناحیه اتصال گلویی اگزوز به موتور یک واشر نسوز قرار دارد که واشر گلویی اگزوز نامیده میشود. واشر گلویی همراه 2 پیچ و مهره فنر دار ، جهت اتصال گلویی به موتور تعبیه شده که عموما در زمان تعمیر و تعویض گلویی، تعویض میشوند. این خدمت نیز در مکانیکی انجام میشود.
تعویض اویل پمپ مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی:اویل پمپ مرسدس بنز CLK ، پمپ روغن و به انگلیسی oil pump قطعه ایست که روغن را جهت خنک کاری و لغزنده بودن قطعات موتور مرسدس بنز CLK به حرکت در میآورد و به این منظور قدرت خود را از میل لنگ میگیرد: رفع چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ مرسدس بنز CLK،تعویض اویل پمپ مرسدس بنز CLK،تعویض فشنگی روغن مرسدس بنز CLK،رفع مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن.
تعمیر و تعویض واتر پمپ مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی :واتر پمپ مرسدس بنز CLK یا پمپ آب مرسدس بنز CLK قسمتی از سیستم خنک کاری خودرو مرسدس بنز CLK است که زنجیر تایم - تسمه تایم معمولا، واتر پمپ را مستقیما میگرداند همچنین در بعضی ماشین ها زنجیر تایم - تسمه تایم کمکی که به پولی سر پمپ آب متصل است پره های درون آن را به گردش در می آورد. در نتیجه فعالیت واتر پمپ با فعالیت موتور در ارتباط است. در صورت خرابی واتر پمپ مرسدس بنز CLK ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میشود هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ مرسدس بنز CLK را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در مکانیکی انجام میشود.
تعویض تسمه دینام مرسدس بنز CLK و هرزگرد و پولی مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : تسمه دینام مرسدس بنز CLK، اجزای مختلف مانند فن ، سیستم هیدرولیک ، تهویه مطبوع ( کولر ) و پمپ آب و دینام را به هم مربوط میکند و این کار از طریق پیچیدن دور هرزگردها اتفاق می افتد. انواع هرزگرد و پولی هایی که تسمه دینام دور آن میچرخد : پولی میل لنگ،پولی دینام،پولی هیدرولیک،هرزگرد،تسمه سفت کن.
تعمیر و تعویض فلایویل مرسدس بنز CLK ، مکانیکی : فلایویل مرسدس بنز CLK قطعه ایست که از یک طرف به میل لنگ و از طرف دیگر به دیسک و صفحه میرسد که وظایفی از قبیل کاهش لرزش موتور مرسدس بنز CLK ، تعدیل و تقویت قدرت پیستون و راه اندازی موتور با کمک استارت دارد و در صورت خرابی ، علائمی در حوزه وظایف خود نشان میدهد. از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد : مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشت ،مرکز بنودن محل بلبرینگ شفت،تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل،خرابی دنده فلایویل،خط افتادن فلایویل،گشادی جای پیچ های فلایول
تعمیر مرسدس بنز CLK و تعویض پمپ بنزین مرسدس بنز CLK ، مکانیکی : پمپ بنزین یا fuel pump ، بنزین را از درون باک به سمت موتور خودرو مرسدس بنز CLK پمپ میکند. اگر پمپ بنزین مرسدس بنز CLK به درستی کار نکند سوخت به موتور نمیرسد و احتراق کامل انجام نمیشود و در نتیجه خودرو مرسدس بنز CLK بد کار میکند و یا خاموش میگردد.نحوه کارکرد پمپ بنزین و محل قرارگیری آن : پمپ بنزین مرسدس بنز CLK معمولا نزدیک باک بنزین است تا در تماس مستقیم با بنزین باشد و خنک گردد. همچنین قرارگیری این قطعه در باک بنزین سبب کاهش سر و صدای آن میگردد. پمپ بنزین سالم بنزین را با فشاری بین 4-6 بار به موتور خودرو هدایت میکند. اگر فشار این قطعه کم شود، سوخت رسانی به درستی انجام نمیشود و در نتیجه موتور خودرو عملکرد درستی نشان نخواهد داد، این فشار را با فشار سنج ینزین اندازه گیری میکنند.
تعمیر مرسدس بنز CLK توسط بهترین تعمیرکار مرسدس بنز CLK در بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز CLK در تهران
خدمات مکانیکی مرسدس بنز CLK توسط بهترین تعمیرکار مرسدس بنز CLK در بهترین مکانیکی مرسدس بنز CLK در تهران
مکانیکی مرسدس بنز CLK
تعمیر مرسدس بنز CLK و تعویض دیسک و صفحه خودروهای دنده ای و دیسک و صفحه گیربکس اتوماتیک توسط مکانیکی : علائم خرابی دیسک و صفحه مرسدس بنز CLK ، متوسط عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مشکلات پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه کنند .نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ :1.تلق تلق کردن،2.لیزخوردن 3.خوب گاز نخوردن در اتومبیل های گیربکس دستی ، راننده با گرفتن کلاچ در واقع انتقال قدرت را از موتور به گیربکس قطع میکند و در نتیجه میتواند دنده ماشین را تغییر دهد و میزان قدرت منتقله به چرخها را تغییر دهد. اجزا و قطعات کلاچ عبارتند از: صفحه کلاچ ، دیسک کلاچ ، فلایویل ، دو شاخه کلاچ ، شاخکها ، بلبرینگ کلاچ و اهرم ، که از کاسه چدنی تشکیل شده است.
تعمیر ABS مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میشود. * ecu ترمز ABS:ecu به سیستمهای ترمز ABS دستور میدهد و باعث وارد عمل شدن ترمز ای بی اس میگردد که از طریق رینگ ABS نیرو به چرخها وارد شده و سبب ایستادن خودرو میگردد. * واحد کنترل hydraulic مرسدس بنز CLK:قلب ترمز ABS است. ورودی این واحد، فرمانی است که از ecu دریافت میشود که مقدار روغن ترمز ABS مناسب را به سیستم ترمز ABS اعلام میکند. این سیستم میتواند تا ۱۵ بار در ثانیه باز و بسته شود. این واحد خود از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل، سیم پیچهای سلونوییدی، شیرهای برقی، بلوک کنترل کننده هیدرولیکی، شیرهای خروجی، یاتاقان، پیستونهای تعدیل کننده پمپ، موتور، پیچ و مخزن فشار کم است. شیرهای برقی ABS مرسدس بنز CLK: شیر برقی ها در واحد hydraulic مقدار روغن خروجی را کنترل میکنند. اساس کار این شیرها با مغناطیس است اما خودشان آهنربا نیستند و به صورت طبیعی خاصیت مغناطیسی ندارند، اما با عبور جریان برق از سیکپم لولههای اطراف آن، خاصیت الکترومغناطیسی پیدا میکنند که با توجه به جریان برق وردی مقدار روغن را تنظیم میکند.شیرهای ورودیای که با برق کار میکنند میتواند بنا بر نوع آن تا ۱۵ بار باز و بسته شود. امروزه بیشتر به جای شیر برقی از پیستونهای متحرک یا پیچ استفاده میکنند. * پمپ ABS مرسدس بنز CLK: با توجه به مقدار سرعتی که خودرو دارد و میزان نیرویی که برای ایستادن آن لازم است ، مقدار روغن ترمز ABS تنظیم میشود. نیرویی که باعث پمپاژ روغن ترمز ABS به داخل سیستم ترمز ABS میشود توسط پمپ تأمین میگردد. * سیلندر اصلی ABS مرسدس بنز CLK : با فشردن پدال ترمز پیستون اولیه و ثانویه ABS به حرکت در میآیند و در نتیجه حرکت پیستونهای کمکی، پیستون اصلی نیز به حرکت در می آید و باعث ورود و خروج روغن ترمز ABS میگردد. * سنسورهای ABS مرسدس بنز CLK: سنسورهای موجود در ترمز ABS، سنسورهایی هستند که در حرکت چرخ کاربرد دارند و در دو نوع فعال و غیرفعال هستند، سنسور های فعال از زمانی که سرعت ما از یک کیلومتر بیشتر میشود، فعال هستند و تفاوتی که با سنسورهای غیر فعال دارند این است که سنسورهای غیر فعال زمانی که سرعت از هفت کیلومتر به بالا است فعال میشود.
تعویض لنت مرسدس بنز CLK و دیسک ترمز مرسدس بنز CLK، تعویض لنت ترمز مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : تعویض لنت های مرسدس بنز CLK و یا دیسک ترمز مرسدس بنز CLK در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است دیسک های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا میباشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به مکانیکی نشان دهید، چرا که سیستم ترمز مرسدس بنز CLK شما دچار ایراد شده است. به طور کلی اقدام برای تعویض هر چهار دیسک ترمز موجود در خودرو مرسدس بنز CLK، میتواند عاقلانه باشد. معمولا عمر دیسک های مرسدس بنز CLK بسته به کیلومتر طی شده یا روش رانندگی شما بررسی میشوند.مثلا ماشین هایی که در آنها سبک ترمز گرفتن بسیار شدید و خشن باشد و یا مسافتی به اندازه 25000 تا 70000 کیلومتر طی شده است، نیاز به بررسی و یا تعویض دیسک های ترمز خواهند داشت.
تعویض بلبرینگ چرخ مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : بلبرینگ چرخ با تاثیر کاهش اصطحکاک و کارکرد روان ماشین در جاده برای عملکرد مناسب خودرو مرسدس بنز CLK، توپی ، لاستیک و چرخ ضروری است. از علائم خرابی آن سایش ناهموار تایر ، صدای سنگ زنی ، لرزش فرمان ، لق زدن چرخ و … است. در مکانیکی تعمیرات چرخ و بلبرینگ آن بصورت حرفه ای انجام میشود.
تعمیر مرسدس بنز CLK و تعویض ماهک دنده مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو مرسدس بنز CLK در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میشود. همچنین گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد.
تعمیرات جعبه فرمان مرسدس بنز CLK ، مکانیکی : انواع جعبه فرمان مرسدس بنز CLK ، جعبه فرمان دنده شانه ای و پنیون ،جعبه فرمان هیدرولیک،جعبه فرمان مکانیکی،جعبه فرمان های جک داخل،جعبه فرمان های جک بیرون. علائم خرابی جعبه فرمان چه هستند ؟ خلاصی بیش از حد در دستگاه فرمان – سفت بودن فرمان – گیج بودن فرمان خودرو حین رانندگی – اتومبیل در حالت معمولی رانندگی به یک جهت کشیده شود – خودرو در هنگام ترمز کردن به یک سمت کشیده شود – چرخ جلو در سرعت کم لرزش داشته باشد – چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است (لرزش در سرعت زیاد) – پس زدن فرمان – تایرها در سر پیچها صدای ناهنجار تولید کنند – رانندگی خشن و سخت باشد
میزان فرمان مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : نشانه های میزان نبودن فرمان مرسدس بنز CLK ، تغییر در حالت قرارگیری غربیلک فرمان،کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت،لاستیک سایی و از بین رفتن سریع لاستیک ها،روش های میزان فرمان میزان فرمان جزئی از طریق غربیلک فرمان،میزان فرمان کلی از زیر خودرو و درون چال توسط مکانیکی.
تعویض و تعمیرات سیبک مرسدس بنز CLK، مکانیکی :سیبک قسمتی از جلوبندی مرسدس بنز CLK است که قسمت عمده ای از خرابی های جلوبندی و صداهای زیر خودرو از آن است، لذا برای رفع صداهای جلوبندی خودرو مرسدس بنز CLK بایستی بررسی گردد. سیبک از چند اتصال ، بوش و یاتاقان تشکیل شده که در استقلال تعلیق چرخ های جلو نسبت به عقب خودرو موثر است. در مکانیکی تمامی ایرادات مربوط به جلوبندی و سیبک خودرو تعمیر و رفع و رجوع میگردد.
تعویض و تعمیرات بوش طبق مرسدس بنز CLK در مکانیکی : بوش طبق ( Control Arm ) ، قطعهای برای اتصال قطعات مختلف در سیستم تعلیق؛ تفاوت شاخص بین سیبک و بوش طبق، در این است که سیبکها در جهتهای گوناگون حرکت میکنند؛ ولی بوش فقط میتواند در یک سو متحرک باشد. کاربرد اصلی بوش طبق مرسدس بنز CLK، بهعنوان صداگیر جهت رفع سروصدا در حین حرکت روی پستی بلندیها، حذف لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو مرسدس بنز CLK به جهت خاصیت لاستیکی این قطعه است. قابل ذکر است که یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزش از زیر و جلو خودرو مرسدس بنز CLK است که نشان میدهد این قطعه، وظیفه خود را بهدرستی انجام نمیدهد. در مکانیکی جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به رفع مشکل بوش طبق ها ، مکانیکی اقدام میکند.
تعویض و تعمیرات کمک فنر مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : کمک فنرهای مرسدس بنز CLK قسمت مهمی از جلوبندی مرسدس بنز CLK هستند که دو کار انجام می دهند: اول کنترل حرکت فنرها و سیستم تعلیق دوم کمک فنرها تایرهای خودرو مرسدس بنز CLK را همیشه در تماس با زمین نگه می دارد. برخی ایرادات در کمک فنر مرسدس بنز CLK به ظاهر قابل تشخیص است. هر گونه تغییر شکل در کمک فنر نشان دهنده یک آسیب است. در این شرایط تغییر شکل میتواند ناشی از تصادف یا ضربه باشد و افتادگی در محل فنرها نیز نشان دهنده نقص در آن است.اگر روی کمک فنرهای مرسدس بنز CLK روغن وجود داشته باشد نشان دهنده نشتی روغن است. آسیب دیدن آب بندی محفظه روغن سبب نشتی آن میشود و در صورت روغن ریزی باید نسبت به تعویض فنرها اقدام کرد.خودرو مرسدس بنز CLK در سطح ناهموار نباید به طور غیر طبیعی بالا و پایین شود و اگر خودرو در سطح ناهوار حالت فنری و سر و صدا داشته باشد نشان دهنده اشکال در کمک فنرهاست و باید بررسی شود.
تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : تعمیر میل تعادل قسمت شایعی در تعمیرات جلوبندی خودرو مرسدس بنز CLK است . میل تعادل که در اصطلاحات فارسی به آن میل موج گیر نیز می گویند، سبب حفظ تعادل و ممانعت از چپ شدن خودرو مرسدس بنز CLK می شود. این میله از چنس فولادی ساخته شده و در دو سر خود دارای بوش است و اغلب بین فاصله دو چرخ در یک محور قرار می گیرد. به این شکل می توان گفت میل تعادل یا میل موج گیر دو سر چرخ ها را به یکدیگر متصل می کند. میل تعادل همچنین با استفاده از دو اتصال محوری در دو طرف به شاسی متصل می شود .مکانیکی
مکانیکی مرسدس بنز CLK
تعویض روغن گیربکس مرسدس بنز CLK توسط مکانیکی : تعویض روغن گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK خود را جدی بگیرید تا به تعمیر گیربکس اتوماتیک دچار نشوید. ما در مکانیکی با سال ها تجربه به صورت تخصصی تمامی خدمات گیربکس اتوماتیک از جمله تعویض روغن گیربکس اتوماتیک را خدمت شما ارائه می دهیم. نکته ای که در این خصوص باید دقت کنید اینه که شاید در ظاهر تعویض روغن اتوماتیک امری ساده باشد و هر جایی بتوان آن را تعویض کرد اما قطعا اینطور نیست و در خیلی از موارد یک تعویض روغن ساده موجب به وجود آمدن آسیب و تقه در گیربکس میشود و بسیار این چنین موارد به ما مراجعه کردند که روغن گیربکس اتوماتیک خودروشون رو هرجایی تعویض کردند و بعد دچار مشکل شدند. پس حتما قبل از مراجعه کمی تحقیق کنید سپس اقدام کنید تا دچار هزینه های گزاف تعمیرات گیربکس نشوید و با خیال آسوده رانندگی کنید. مکانیکی. نام دیگر روغن گیربکس، واسکازین است. واسکازین واژه ای روسی است و اگر آن را معنی کنیم به معادل روغن جعبه دنده می رسیم. روغن کاری برای بخش های متحرک خودرو یا هر وسیله ی مکانیکی دیگر لازم و ضروری است، چون در صورت نداشتن روغن، امکان اینکه بخش های متحرک به طور روان و راحت به حرکت درآیند و کارشان را خوب انجام بدهند، تقریبا ناممکن می شود.روغن های حیاتی خودروها به طور معمول دو عملکرد مهم را انجام می دهند: روغن کاری و تمیز کردن. هنگامی که روغن در قطعات گردش می کند ، خاک و خاشاک های فلزی را که می تواند در طول زمان جمع شود تمیز می کند. اگر خوش شانس باشید ، این زباله ها در ته محفظه می نشیند و در سیستم گردش نمی کند. به همین دلیل است در تعویض روغن باید حتما فیلتر عوض یا به خوبی شسته شود.جعبهدندهها به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیمبندی میشوند. در این بین جعبهدندههای دستی حساسیت کمتری به نوع روغن نشان میدهند و معمولا مجاز هستیم واسکازین آنها را طی دورههای طولانیتری در قیاس با گیربکسهای اتوماتیک تعویض کنیم. باطری سازی مرسدس بنز CLK، مکانیکی : باطریسازی از نظر علم بهداشت حرفه ای به عملیات تعویض و تعمیر باطری خودرو اطلاق می شود. در صورتی که خیلی از افراد در ابتدا که این اصطلاح را می بینند تصورمیکنند که این لغت به معنای ساخت و تولید باطری ماشین باید باشد.یک باطری ماشین از دو فلز غیر هم جنس و یک محلول الکترولیت تشکیل شده است الکترولیت مورد استفاده در باطری اتومبیل، محلول آب و اسید سولفوریک و دو فلز غیر هم جنس آن سرب و پراكسیدسرب می باشد. باتری مرسدس بنز CLK و دینام مرسدس بنز CLK ، مکانیکی : باتری منبع برقرسانی در خودرو محسوب میشود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین میشود. اما مگر باتری خودرو تمام نمیشود ؟ دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد و کار آن مثل شناورها در کولرهای آبی است. انژکتور مرسدس بنز CLK : کار انژکتور مانند کاربراتور است و وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به موتور را بر عهده دارد ، با این تفاوت که این کار را بسیار دقیق تر از کاربراتور انجام میدهد .کویل مرسدس بنز CLK : کویل وظیفه تقویت ولتاژ برق باتری را برعهده دارد. جریان مستقیم ایجاد شده توسط باتری ۱۲ولت است و ولتاژ مورد نیاز برای ایجاد جرقه بین ۲ الکترود شمع خودرو در حدود ۷۰۰۰ ولت . این افزایش و تقویت ولتاژ توسط کویل انجام میشود .وایر شمع مرسدس بنز CLK : جریان الکتریسیته باید به شمعها برسد تا جرقه ایجاد شود و این کار توسط وایر شمع و لایه عایق آن انجام میشود . کامپیوتر خودرو مرسدس بنز CLK : در خودروهای انژکتوری برای تنظیم و کنترل مقدار سوخت مصرفی از کامپیوتر استفاده شده است . از دیگر کاربردهای کامپیوتر میتوان به افزایشدهنده امنیت و امکانات رفاهی خودرو و البته عیبیاب پیشرفته اشاره کرد .
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK ، تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK،مکانیکی : از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس مرسدس بنز CLK خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار مرسدس بنز CLK گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنن. نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید. ما در مکانیکی با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK تخصص ماست .نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.گیربکس یا جعبه دنده در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شود. گیربکس های دستی نخستین سیستم جعبه دنده طراحی شده در صنعت خودروسازی دنیا بودند. اما طراحی و مهندسی داخلی گیربکس های اتوماتیک کمی پیچیده تر از گیربکس های دستی است. لذا تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز به مراتب دشوارتر بوده و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK، یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس مرسدس بنز CLK در تهران است که با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در خدمت مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو مرسدس بنز CLK است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس مرسدس بنز CLK ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز CLK : تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک در زمان معین و مشخص، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس مرسدس بنز CLK دارد.
تعویض روغن مرسدس بنز CLK توسط بهترین روغن مرسدس بنز CLK در بهترین تعویض روغنی مرسدس بنز CLK در تهران
مکانیکی مرسدس بنز CLK
مکانیکی مرسدس بنز CLK
مرسدس بنز CLK ،مکانیکی ،تعمیر موتور مرسدس بنز CLK ،مکانیکی مرسدس بنز CLK ،تعمیرگاه مرسدس بنز CLK ،تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز CLK ،تنطیم موتور مرسدس بنز CLK ،تعمیر abs مرسدس بنز CLK ،تعویض روغن مرسدس بنز CLK ،سرویس دوره ای مرسدس بنز CLK ،باطری سازی مرسدس بنز CLK تعمیر گیربکس مرسدس بنز CLK ،تعمیر گیربکس اتوماتیک ،تعمیر کولر مرسدس بنز CLK ،تعویض روغن گیربکس مرسدس بنز CLK ،تعویض روغنی مرسدس بنز CLK ،میزان فرمان مرسدس بنز CLK ،تعویض لنت مرسدس بنز CLKمکانیکی مرسدس بنز CLK
تعمیر پمپ بنزین مرسدس بنز CLK
بهترین مکانیکی مرسدس بنز CLK
بهترین تعویض روغنی غرب تهران
بهترین تعویض روغنی شمال تهران
تعمیر و تعویض کاتالیزور مرسدس بنز CLK
بهترین تعمیرگاه مرسدس بنز CLK
40000000