تعمیر گیربکس هیوندای i30
تعمیر گیربکس هیوندای i30
تعمیر گیربکس هیوندای i30
تعمیر گیربکس هیوندای i30
منظور از تعمیر اساسی موتور هیوندای i30، بررسی مشکل و عیب یابی دقیق موتور هیوندای i30 شما است که مطمئناً در تعمیرات حرفه ای و تعویض قطعه مشکل دار تاثیر بسزایی خواهد داشت. گاهی وقت ها تشخیص مشکل اشتباه باعث عدم رفع مشکل و هزینه های بی مورد می شود. تعمیر گیربکس با کادری آموزش دیده و با تجریه با تضمین رفع مشکل، موتور هیوندای i30 خارجی شما را تعمیر می کند که رضایت خاطر مشتری جلب شود. تعمیر موتور هیوندای i30 یک امر تخصصی در مکانیکی است که باید توسط افراد کاربلد صورت گیرد. تمام کار یک اتومبیل هیوندای i30 با هدایت موتور آن صورت میگیرد وهرگونه مشکل در قطعات موتور هیوندای i30 ممکن است تا مدتها شما را از داشتن نعمت خودروی هیوندای i30 سالم محروم کند. تعمیر موتور خودرو هیوندای i30 که در اثر عدم رسیدگی به موقع به ایرادات رخ میدهد؛ از پر هزینهترین تعمیرات مربوط به خودرو هیوندای i30 است. قیمت تعمیر موتور هیوندای i30 براساس تعرفه تعیین شده در مکانیکی برای تعمیر موتور هیوندای i30 و تجهیزات وابسته به آن، نوع خودرو هیوندای i30، تعویض قطعات فرسوده میتواند متغیر باشد. بنابراین قیمت تعمیر موتور هیوندای i30 براساس نوع مشکل و پس از بازبینی وضعیت موتور هیوندای i30 و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و تعویض تعیین میشود.
انتخاب بهترین تعمیرکار موتور هیوندای i30 ، از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی موتور هیوندای i30 هم از لحاظ مکانیکی و هم از لحاظ برقی اشاره نمود. موتور هیوندای i30 بدون شک بخش اصلی و قلب تپنده آن است و در صورت بروز مشکل نمی توان در مورد آن اهمال نمود. از طرفی با توجه به پیچیدگی موتور هیوندای i30 امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد بخش مکانیکی و الکتریکی موتور با یکدیگر، حساسیت کار بسیار بالاست. مشکلاتی از قبیل روغن سوزی هیوندای i30، یاتاقان زدن هیوندای i30، سوختن واشر سرسیلندر هیوندای i30، ایراد کوئل هیوندای i30، کار نکردن دینام هیوندای i30، مشکل کاتالیزور هیوندای i30، خام سوزی هیوندای i30 و … جزء تعمیرات موتور هیوندای i30 محسوب می شوند و در صورت بروز، تعمیر گیربکس می تواند طی یک زمان بندی مناسب و با کیفیتی بالا به رفع و اصلاح آنها بپردازد.علاوه بر آن مشکلات مربوط به ای سی یو (ECU) نیز در زمره تعمیر گیربکس موتور هیوندای i30 قرار می گیرند. اگر هیوندای i30 شما ارورهای ای سی یو ارسال می کند، می توانید جهت رفع مشکل به تعمیر گیربکس هیوندای i30 مراجعه نمایید. ای سی یو در واقع مجموعه ای از سنسورهاست که روی موتور خودرو هیوندای i30 نصب هستند و عملکرد آن را کنترل می نمایند.
تعمیر موتور هیوندای i30 توسط بهترین تعمیرکار هیوندای i30 در بهترین تعمیرگاه هیوندای i30 در تهران
تعمیر گیربکس هیوندای i30
مکانیکی هیوندای i30 : تعمیر گیربکس تایم گیری یا تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس :زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای i30 با جنس لاستیکی یا فلزی و زنجیری، قسمتی از لوازم مصرفی است و با اتمام عمرش بایستی تعویض گردد. زنجیر تایم - تسمه تایم، میل لنگ را به میل سوپاپ و سوپاپ ها وصل میکند لذا در صورتی که به موقع تعویض نگردد و پاره شود ، سبب کج شدن سوپاپ میگردد و هزینه گزافی به عهده مشتری می اندازد، در تعمیر گیربکس خدمات زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای i30 در موارد زیر انجام میشود.تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای i30،چک کردن تایم خودرو هیوندای i30،تایم کردن موتور و تایم گیری هیوندای i30،هزینه تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای i30 : هزینه تعویض برای خودروهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع موتور دارد
فیلرگیری هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس:به علل متفاوت فیلر گیری توسط تعمیر گیربکس انجام میشود ولی عمده علت آن زمانیست که هیوندای i30 در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم. این خدمت در تعمیر گیربکس ارائه میشود.
سیلندر هیوندای i30 و سرسیلندر هیوندای i30:یکی از مهمترین وظایف سر سیلندر انسداد سیلندر و ایجاد یک ناحیه بسته است و همینطور آب بندی محفظه احتراق، سیلندر و سر سیلندر همیشه با دماهای بالا سر و کار دارد به همین علت توسط سیستم خنک کاری میشوند ، اویل پمپ هیوندای i30، واتر پمپ هیوندای i30 و رادیاتور هیوندای i30 و فن وظیفه خنک کاری سر سیلندر را دارند و در صورت خرابی هر کدام سیلندر تاب بر میدارد و نیاز به تراشکاری و … دارد. در صورت جوش آوردن هیوندای i30 ، واشر سر سیلندر هیوندای i30 آسیب میبیند و آب وارد سیستم احتراق میگردد و سیستم نیاز به تراشکار پیدا میکند. تعمیر گیربکس خدمات زیر را جهت رفع مشکلات سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد :تعمیر سرسیلندر هیوندای i30،تعویض بلوک سیلندر هیوندای i30،تعویض سر سیلندر هیوندای i30،تعویض واشر سرسیلندر هیوندای i30،تراشکاری سیلندر و سرسیلندر هیوندای i30،تعویض دسته موتور هیوندای i30،رفع لرزش موتور و لگد زدن با تعویض به موقع دسته موتور هیوندای i30 انجام میشود ، یکی از وظایف مهم دسته موتور هیوندای i30، کاهش انتقال لرزشهای موتور به اطاق هیوندای i30 است.در تعمیر گیربکس تعویض دسته موتور هیوندای i30 بصورت ذیل انجام میشود :بررسی سلامت دسته موتور هیوندای i30،تعویض دسته موتور بالا هیوندای i30،تعویض دسته موتور پایین هیوندای i30
تعویض کاتالیزور هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : کاتالیزور هیوندای i30 با جنس سرامیک مانند و پوسته فلزی، قطعه ای جهت جلوگیری از آلایندگی خودرو هیوندای i30 است و با پر شدنش باید تعویض گردد. کاتالیزور هیوندای i30، درون اگزوز قرار دارد لذا در صورتی که در زمان صحیح به مکانیکی نروید و پر شود ، سبب کاهش قدرت خودرو هیوندای i30 میگردد و ممکن است به آسیب موتوری منجر شود ، در تعمیر گیربکس خدمات کاتالیست هیوندای i30 در موارد زیر انجام میشود:بررسی خالی یا پربودن کاتالیزور هیوندای i30،تعویض کاتالیست هیوندای i30،تخلیه کاتالیزور هیوندای i30.
تعمیر و تعویض گلویی اگزوز هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس:گلویی اگزوز هیوندای i30 یک لوله است که اولین قطعه از سیستم اگزوز ماشین هیوندای i30 می باشد که به صورت مستقیم به موتور هیوندای i30 وصل می شود، در ناحیه اتصال گلویی اگزوز به موتور یک واشر نسوز قرار دارد که واشر گلویی اگزوز نامیده میشود. واشر گلویی همراه 2 پیچ و مهره فنر دار ، جهت اتصال گلویی به موتور تعبیه شده که عموما در زمان تعمیر و تعویض گلویی، تعویض میشوند. این خدمت نیز در تعمیر گیربکس انجام میشود.
تعویض اویل پمپ هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس:اویل پمپ هیوندای i30 ، پمپ روغن و به انگلیسی oil pump قطعه ایست که روغن را جهت خنک کاری و لغزنده بودن قطعات موتور هیوندای i30 به حرکت در میآورد و به این منظور قدرت خود را از میل لنگ میگیرد: رفع چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ هیوندای i30،تعویض اویل پمپ هیوندای i30،تعویض فشنگی روغن هیوندای i30،رفع مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن.
تعمیر و تعویض واتر پمپ هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس :واتر پمپ هیوندای i30 یا پمپ آب هیوندای i30 قسمتی از سیستم خنک کاری خودرو هیوندای i30 است که زنجیر تایم - تسمه تایم معمولا، واتر پمپ را مستقیما میگرداند همچنین در بعضی ماشین ها زنجیر تایم - تسمه تایم کمکی که به پولی سر پمپ آب متصل است پره های درون آن را به گردش در می آورد. در نتیجه فعالیت واتر پمپ با فعالیت موتور در ارتباط است. در صورت خرابی واتر پمپ هیوندای i30 ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میشود هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ هیوندای i30 را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در تعمیر گیربکس انجام میشود.
تعویض تسمه دینام هیوندای i30 و هرزگرد و پولی هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : تسمه دینام هیوندای i30، اجزای مختلف مانند فن ، سیستم هیدرولیک ، تهویه مطبوع ( کولر ) و پمپ آب و دینام را به هم مربوط میکند و این کار از طریق پیچیدن دور هرزگردها اتفاق می افتد. انواع هرزگرد و پولی هایی که تسمه دینام دور آن میچرخد : پولی میل لنگ،پولی دینام،پولی هیدرولیک،هرزگرد،تسمه سفت کن.
تعمیر و تعویض فلایویل هیوندای i30 ، تعمیر گیربکس : فلایویل هیوندای i30 قطعه ایست که از یک طرف به میل لنگ و از طرف دیگر به دیسک و صفحه میرسد که وظایفی از قبیل کاهش لرزش موتور هیوندای i30 ، تعدیل و تقویت قدرت پیستون و راه اندازی موتور با کمک استارت دارد و در صورت خرابی ، علائمی در حوزه وظایف خود نشان میدهد. از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد : مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشت ،مرکز بنودن محل بلبرینگ شفت،تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل،خرابی دنده فلایویل،خط افتادن فلایویل،گشادی جای پیچ های فلایول
تعمیر هیوندای i30 و تعویض پمپ بنزین هیوندای i30 ، تعمیر گیربکس : پمپ بنزین یا fuel pump ، بنزین را از درون باک به سمت موتور خودرو هیوندای i30 پمپ میکند. اگر پمپ بنزین هیوندای i30 به درستی کار نکند سوخت به موتور نمیرسد و احتراق کامل انجام نمیشود و در نتیجه خودرو هیوندای i30 بد کار میکند و یا خاموش میگردد.نحوه کارکرد پمپ بنزین و محل قرارگیری آن : پمپ بنزین هیوندای i30 معمولا نزدیک باک بنزین است تا در تماس مستقیم با بنزین باشد و خنک گردد. همچنین قرارگیری این قطعه در باک بنزین سبب کاهش سر و صدای آن میگردد. پمپ بنزین سالم بنزین را با فشاری بین 4-6 بار به موتور خودرو هدایت میکند. اگر فشار این قطعه کم شود، سوخت رسانی به درستی انجام نمیشود و در نتیجه موتور خودرو عملکرد درستی نشان نخواهد داد، این فشار را با فشار سنج ینزین اندازه گیری میکنند.
تعمیر هیوندای i30 توسط بهترین تعمیرکار هیوندای i30 در بهترین تعمیرگاه هیوندای i30 در تهران
خدمات مکانیکی هیوندای i30 توسط بهترین تعمیرکار هیوندای i30 در بهترین مکانیکی هیوندای i30 در تهران
تعمیر گیربکس هیوندای i30
تعمیر هیوندای i30 و تعویض دیسک و صفحه خودروهای دنده ای و دیسک و صفحه گیربکس اتوماتیک توسط تعمیر گیربکس : علائم خرابی دیسک و صفحه هیوندای i30 ، متوسط عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مشکلات پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه کنند .نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ :1.تلق تلق کردن،2.لیزخوردن 3.خوب گاز نخوردن در اتومبیل های گیربکس دستی ، راننده با گرفتن کلاچ در واقع انتقال قدرت را از موتور به گیربکس قطع میکند و در نتیجه میتواند دنده ماشین را تغییر دهد و میزان قدرت منتقله به چرخها را تغییر دهد. اجزا و قطعات کلاچ عبارتند از: صفحه کلاچ ، دیسک کلاچ ، فلایویل ، دو شاخه کلاچ ، شاخکها ، بلبرینگ کلاچ و اهرم ، که از کاسه چدنی تشکیل شده است.
تعمیر ABS هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میشود. * ecu ترمز ABS:ecu به سیستمهای ترمز ABS دستور میدهد و باعث وارد عمل شدن ترمز ای بی اس میگردد که از طریق رینگ ABS نیرو به چرخها وارد شده و سبب ایستادن خودرو میگردد. * واحد کنترل hydraulic هیوندای i30:قلب ترمز ABS است. ورودی این واحد، فرمانی است که از ecu دریافت میشود که مقدار روغن ترمز ABS مناسب را به سیستم ترمز ABS اعلام میکند. این سیستم میتواند تا ۱۵ بار در ثانیه باز و بسته شود. این واحد خود از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل، سیم پیچهای سلونوییدی، شیرهای برقی، بلوک کنترل کننده هیدرولیکی، شیرهای خروجی، یاتاقان، پیستونهای تعدیل کننده پمپ، موتور، پیچ و مخزن فشار کم است. شیرهای برقی ABS هیوندای i30: شیر برقی ها در واحد hydraulic مقدار روغن خروجی را کنترل میکنند. اساس کار این شیرها با مغناطیس است اما خودشان آهنربا نیستند و به صورت طبیعی خاصیت مغناطیسی ندارند، اما با عبور جریان برق از سیکپم لولههای اطراف آن، خاصیت الکترومغناطیسی پیدا میکنند که با توجه به جریان برق وردی مقدار روغن را تنظیم میکند.شیرهای ورودیای که با برق کار میکنند میتواند بنا بر نوع آن تا ۱۵ بار باز و بسته شود. امروزه بیشتر به جای شیر برقی از پیستونهای متحرک یا پیچ استفاده میکنند. * پمپ ABS هیوندای i30: با توجه به مقدار سرعتی که خودرو دارد و میزان نیرویی که برای ایستادن آن لازم است ، مقدار روغن ترمز ABS تنظیم میشود. نیرویی که باعث پمپاژ روغن ترمز ABS به داخل سیستم ترمز ABS میشود توسط پمپ تأمین میگردد. * سیلندر اصلی ABS هیوندای i30 : با فشردن پدال ترمز پیستون اولیه و ثانویه ABS به حرکت در میآیند و در نتیجه حرکت پیستونهای کمکی، پیستون اصلی نیز به حرکت در می آید و باعث ورود و خروج روغن ترمز ABS میگردد. * سنسورهای ABS هیوندای i30: سنسورهای موجود در ترمز ABS، سنسورهایی هستند که در حرکت چرخ کاربرد دارند و در دو نوع فعال و غیرفعال هستند، سنسور های فعال از زمانی که سرعت ما از یک کیلومتر بیشتر میشود، فعال هستند و تفاوتی که با سنسورهای غیر فعال دارند این است که سنسورهای غیر فعال زمانی که سرعت از هفت کیلومتر به بالا است فعال میشود.
تعویض لنت هیوندای i30 و دیسک ترمز هیوندای i30، تعویض لنت ترمز هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : تعویض لنت های هیوندای i30 و یا دیسک ترمز هیوندای i30 در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است دیسک های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا میباشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به تعمیر گیربکس نشان دهید، چرا که سیستم ترمز هیوندای i30 شما دچار ایراد شده است. به طور کلی اقدام برای تعویض هر چهار دیسک ترمز موجود در خودرو هیوندای i30، میتواند عاقلانه باشد. معمولا عمر دیسک های هیوندای i30 بسته به کیلومتر طی شده یا روش رانندگی شما بررسی میشوند.مثلا ماشین هایی که در آنها سبک ترمز گرفتن بسیار شدید و خشن باشد و یا مسافتی به اندازه 25000 تا 70000 کیلومتر طی شده است، نیاز به بررسی و یا تعویض دیسک های ترمز خواهند داشت.
تعویض بلبرینگ چرخ هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : بلبرینگ چرخ با تاثیر کاهش اصطحکاک و کارکرد روان ماشین در جاده برای عملکرد مناسب خودرو هیوندای i30، توپی ، لاستیک و چرخ ضروری است. از علائم خرابی آن سایش ناهموار تایر ، صدای سنگ زنی ، لرزش فرمان ، لق زدن چرخ و … است. در تعمیر گیربکس تعمیرات چرخ و بلبرینگ آن بصورت حرفه ای انجام میشود.
تعمیر هیوندای i30 و تعویض ماهک دنده هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو هیوندای i30 در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میشود. همچنین گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد.
تعمیرات جعبه فرمان هیوندای i30 ، تعمیر گیربکس : انواع جعبه فرمان هیوندای i30 ، جعبه فرمان دنده شانه ای و پنیون ،جعبه فرمان هیدرولیک،جعبه فرمان مکانیکی،جعبه فرمان های جک داخل،جعبه فرمان های جک بیرون. علائم خرابی جعبه فرمان چه هستند ؟ خلاصی بیش از حد در دستگاه فرمان – سفت بودن فرمان – گیج بودن فرمان خودرو حین رانندگی – اتومبیل در حالت معمولی رانندگی به یک جهت کشیده شود – خودرو در هنگام ترمز کردن به یک سمت کشیده شود – چرخ جلو در سرعت کم لرزش داشته باشد – چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است (لرزش در سرعت زیاد) – پس زدن فرمان – تایرها در سر پیچها صدای ناهنجار تولید کنند – رانندگی خشن و سخت باشد
میزان فرمان هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : نشانه های میزان نبودن فرمان هیوندای i30 ، تغییر در حالت قرارگیری غربیلک فرمان،کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت،لاستیک سایی و از بین رفتن سریع لاستیک ها،روش های میزان فرمان میزان فرمان جزئی از طریق غربیلک فرمان،میزان فرمان کلی از زیر خودرو و درون چال توسط تعمیر گیربکس.
تعویض و تعمیرات سیبک هیوندای i30، تعمیر گیربکس :سیبک قسمتی از جلوبندی هیوندای i30 است که قسمت عمده ای از خرابی های جلوبندی و صداهای زیر خودرو از آن است، لذا برای رفع صداهای جلوبندی خودرو هیوندای i30 بایستی بررسی گردد. سیبک از چند اتصال ، بوش و یاتاقان تشکیل شده که در استقلال تعلیق چرخ های جلو نسبت به عقب خودرو موثر است. در تعمیر گیربکس تمامی ایرادات مربوط به جلوبندی و سیبک خودرو تعمیر و رفع و رجوع میگردد.
تعویض و تعمیرات بوش طبق هیوندای i30 در تعمیر گیربکس : بوش طبق ( Control Arm ) ، قطعهای برای اتصال قطعات مختلف در سیستم تعلیق؛ تفاوت شاخص بین سیبک و بوش طبق، در این است که سیبکها در جهتهای گوناگون حرکت میکنند؛ ولی بوش فقط میتواند در یک سو متحرک باشد. کاربرد اصلی بوش طبق هیوندای i30، بهعنوان صداگیر جهت رفع سروصدا در حین حرکت روی پستی بلندیها، حذف لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو هیوندای i30 به جهت خاصیت لاستیکی این قطعه است. قابل ذکر است که یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزش از زیر و جلو خودرو هیوندای i30 است که نشان میدهد این قطعه، وظیفه خود را بهدرستی انجام نمیدهد. در تعمیر گیربکس جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به رفع مشکل بوش طبق ها ، تعمیر گیربکس اقدام میکند.
تعویض و تعمیرات کمک فنر هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : کمک فنرهای هیوندای i30 قسمت مهمی از جلوبندی هیوندای i30 هستند که دو کار انجام می دهند: اول کنترل حرکت فنرها و سیستم تعلیق دوم کمک فنرها تایرهای خودرو هیوندای i30 را همیشه در تماس با زمین نگه می دارد. برخی ایرادات در کمک فنر هیوندای i30 به ظاهر قابل تشخیص است. هر گونه تغییر شکل در کمک فنر نشان دهنده یک آسیب است. در این شرایط تغییر شکل میتواند ناشی از تصادف یا ضربه باشد و افتادگی در محل فنرها نیز نشان دهنده نقص در آن است.اگر روی کمک فنرهای هیوندای i30 روغن وجود داشته باشد نشان دهنده نشتی روغن است. آسیب دیدن آب بندی محفظه روغن سبب نشتی آن میشود و در صورت روغن ریزی باید نسبت به تعویض فنرها اقدام کرد.خودرو هیوندای i30 در سطح ناهموار نباید به طور غیر طبیعی بالا و پایین شود و اگر خودرو در سطح ناهوار حالت فنری و سر و صدا داشته باشد نشان دهنده اشکال در کمک فنرهاست و باید بررسی شود.
تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : تعمیر میل تعادل قسمت شایعی در تعمیرات جلوبندی خودرو هیوندای i30 است . میل تعادل که در اصطلاحات فارسی به آن میل موج گیر نیز می گویند، سبب حفظ تعادل و ممانعت از چپ شدن خودرو هیوندای i30 می شود. این میله از چنس فولادی ساخته شده و در دو سر خود دارای بوش است و اغلب بین فاصله دو چرخ در یک محور قرار می گیرد. به این شکل می توان گفت میل تعادل یا میل موج گیر دو سر چرخ ها را به یکدیگر متصل می کند. میل تعادل همچنین با استفاده از دو اتصال محوری در دو طرف به شاسی متصل می شود .تعمیر گیربکس
تعمیر گیربکس هیوندای i30
تعویض روغن گیربکس هیوندای i30 توسط تعمیر گیربکس : تعویض روغن گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 خود را جدی بگیرید تا به تعمیر گیربکس اتوماتیک دچار نشوید. ما در تعمیر گیربکس با سال ها تجربه به صورت تخصصی تمامی خدمات گیربکس اتوماتیک از جمله تعویض روغن گیربکس اتوماتیک را خدمت شما ارائه می دهیم. نکته ای که در این خصوص باید دقت کنید اینه که شاید در ظاهر تعویض روغن اتوماتیک امری ساده باشد و هر جایی بتوان آن را تعویض کرد اما قطعا اینطور نیست و در خیلی از موارد یک تعویض روغن ساده موجب به وجود آمدن آسیب و تقه در گیربکس میشود و بسیار این چنین موارد به ما مراجعه کردند که روغن گیربکس اتوماتیک خودروشون رو هرجایی تعویض کردند و بعد دچار مشکل شدند. پس حتما قبل از مراجعه کمی تحقیق کنید سپس اقدام کنید تا دچار هزینه های گزاف تعمیرات گیربکس نشوید و با خیال آسوده رانندگی کنید. تعمیر گیربکس. نام دیگر روغن گیربکس، واسکازین است. واسکازین واژه ای روسی است و اگر آن را معنی کنیم به معادل روغن جعبه دنده می رسیم. روغن کاری برای بخش های متحرک خودرو یا هر وسیله ی مکانیکی دیگر لازم و ضروری است، چون در صورت نداشتن روغن، امکان اینکه بخش های متحرک به طور روان و راحت به حرکت درآیند و کارشان را خوب انجام بدهند، تقریبا ناممکن می شود.روغن های حیاتی خودروها به طور معمول دو عملکرد مهم را انجام می دهند: روغن کاری و تمیز کردن. هنگامی که روغن در قطعات گردش می کند ، خاک و خاشاک های فلزی را که می تواند در طول زمان جمع شود تمیز می کند. اگر خوش شانس باشید ، این زباله ها در ته محفظه می نشیند و در سیستم گردش نمی کند. به همین دلیل است در تعویض روغن باید حتما فیلتر عوض یا به خوبی شسته شود.جعبهدندهها به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیمبندی میشوند. در این بین جعبهدندههای دستی حساسیت کمتری به نوع روغن نشان میدهند و معمولا مجاز هستیم واسکازین آنها را طی دورههای طولانیتری در قیاس با گیربکسهای اتوماتیک تعویض کنیم. باطری سازی هیوندای i30، تعمیر گیربکس : باطریسازی از نظر علم بهداشت حرفه ای به عملیات تعویض و تعمیر باطری خودرو اطلاق می شود. در صورتی که خیلی از افراد در ابتدا که این اصطلاح را می بینند تصورمیکنند که این لغت به معنای ساخت و تولید باطری ماشین باید باشد.یک باطری ماشین از دو فلز غیر هم جنس و یک محلول الکترولیت تشکیل شده است الکترولیت مورد استفاده در باطری اتومبیل، محلول آب و اسید سولفوریک و دو فلز غیر هم جنس آن سرب و پراكسیدسرب می باشد. باتری هیوندای i30 و دینام هیوندای i30 ، تعمیر گیربکس : باتری منبع برقرسانی در خودرو محسوب میشود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین میشود. اما مگر باتری خودرو تمام نمیشود ؟ دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد و کار آن مثل شناورها در کولرهای آبی است. انژکتور هیوندای i30 : کار انژکتور مانند کاربراتور است و وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به موتور را بر عهده دارد ، با این تفاوت که این کار را بسیار دقیق تر از کاربراتور انجام میدهد .کویل هیوندای i30 : کویل وظیفه تقویت ولتاژ برق باتری را برعهده دارد. جریان مستقیم ایجاد شده توسط باتری ۱۲ولت است و ولتاژ مورد نیاز برای ایجاد جرقه بین ۲ الکترود شمع خودرو در حدود ۷۰۰۰ ولت . این افزایش و تقویت ولتاژ توسط کویل انجام میشود .وایر شمع هیوندای i30 : جریان الکتریسیته باید به شمعها برسد تا جرقه ایجاد شود و این کار توسط وایر شمع و لایه عایق آن انجام میشود . کامپیوتر خودرو هیوندای i30 : در خودروهای انژکتوری برای تنظیم و کنترل مقدار سوخت مصرفی از کامپیوتر استفاده شده است . از دیگر کاربردهای کامپیوتر میتوان به افزایشدهنده امنیت و امکانات رفاهی خودرو و البته عیبیاب پیشرفته اشاره کرد .
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 ، تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای i30،تعمیر گیربکس : از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس هیوندای i30 خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار هیوندای i30 گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنن. نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید. ما در تعمیر گیربکس با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 تخصص ماست .نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.گیربکس یا جعبه دنده در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شود. گیربکس های دستی نخستین سیستم جعبه دنده طراحی شده در صنعت خودروسازی دنیا بودند. اما طراحی و مهندسی داخلی گیربکس های اتوماتیک کمی پیچیده تر از گیربکس های دستی است. لذا تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز به مراتب دشوارتر بوده و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هیوندای i30، یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس هیوندای i30 در تهران است که با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در خدمت مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو هیوندای i30 است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس هیوندای i30 ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 : تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک در زمان معین و مشخص، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس هیوندای i30 دارد.
تعویض روغن هیوندای i30 توسط بهترین روغن هیوندای i30 در بهترین تعویض روغنی هیوندای i30 در تهران
تعمیر گیربکس هیوندای i30
تعمیر گیربکس هیوندای i30
هیوندای i30 ،تعمیر گیربکس ،تعمیر موتور هیوندای i30 ،مکانیکی هیوندای i30 ،تعمیرگاه هیوندای i30 ،تعمیرگاه تخصصی هیوندای i30 ،تنطیم موتور هیوندای i30 ،تعمیر abs هیوندای i30 ،تعویض روغن هیوندای i30 ،سرویس دوره ای هیوندای i30 ،باطری سازی هیوندای i30 تعمیر گیربکس هیوندای i30 ،تعمیر گیربکس اتوماتیک ،تعمیر کولر هیوندای i30 ،تعویض روغن گیربکس هیوندای i30 ،تعویض روغنی هیوندای i30 ،میزان فرمان هیوندای i30 ،تعویض لنت هیوندای i30تعمیر گیربکس هیوندای i30
تعمیر پمپ بنزین هیوندای i30
بهترین مکانیکی هیوندای i30
بهترین تعویض روغنی غرب تهران
بهترین تعویض روغنی شمال تهران
تعمیر و تعویض کاتالیزور هیوندای i30
بهترین تعمیرگاه هیوندای i30
40000000