تعمیر موتور هیوندای
تعمیر موتور هیوندای
تعمیر موتور هیوندای
تعمیر موتور هیوندای
منظور از تعمیر اساسی موتور هیوندای، بررسی مشکل و عیب یابی دقیق موتور هیوندای شما است که مطمئناً در تعمیرات حرفه ای و تعویض قطعه مشکل دار تاثیر بسزایی خواهد داشت. گاهی وقت ها تشخیص مشکل اشتباه باعث عدم رفع مشکل و هزینه های بی مورد می شود. تعمیر موتور با کادری آموزش دیده و با تجریه با تضمین رفع مشکل، موتور هیوندای خارجی شما را تعمیر می کند که رضایت خاطر مشتری جلب شود. تعمیر موتور هیوندای یک امر تخصصی در مکانیکی است که باید توسط افراد کاربلد صورت گیرد. تمام کار یک اتومبیل هیوندای با هدایت موتور آن صورت میگیرد وهرگونه مشکل در قطعات موتور هیوندای ممکن است تا مدتها شما را از داشتن نعمت خودروی هیوندای سالم محروم کند. تعمیر موتور خودرو هیوندای که در اثر عدم رسیدگی به موقع به ایرادات رخ میدهد؛ از پر هزینهترین تعمیرات مربوط به خودرو هیوندای است. قیمت تعمیر موتور هیوندای براساس تعرفه تعیین شده در مکانیکی برای تعمیر موتور هیوندای و تجهیزات وابسته به آن، نوع خودرو هیوندای، تعویض قطعات فرسوده میتواند متغیر باشد. بنابراین قیمت تعمیر موتور هیوندای براساس نوع مشکل و پس از بازبینی وضعیت موتور هیوندای و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و تعویض تعیین میشود.
انتخاب بهترین تعمیرکار موتور هیوندای ، از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی موتور هیوندای هم از لحاظ مکانیکی و هم از لحاظ برقی اشاره نمود. موتور هیوندای بدون شک بخش اصلی و قلب تپنده آن است و در صورت بروز مشکل نمی توان در مورد آن اهمال نمود. از طرفی با توجه به پیچیدگی موتور هیوندای امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد بخش مکانیکی و الکتریکی موتور با یکدیگر، حساسیت کار بسیار بالاست. مشکلاتی از قبیل روغن سوزی هیوندای، یاتاقان زدن هیوندای، سوختن واشر سرسیلندر هیوندای، ایراد کوئل هیوندای، کار نکردن دینام هیوندای، مشکل کاتالیزور هیوندای، خام سوزی هیوندای و … جزء تعمیرات موتور هیوندای محسوب می شوند و در صورت بروز، تعمیر موتور می تواند طی یک زمان بندی مناسب و با کیفیتی بالا به رفع و اصلاح آنها بپردازد.علاوه بر آن مشکلات مربوط به ای سی یو (ECU) نیز در زمره تعمیر موتور موتور هیوندای قرار می گیرند. اگر هیوندای شما ارورهای ای سی یو ارسال می کند، می توانید جهت رفع مشکل به تعمیر موتور هیوندای مراجعه نمایید. ای سی یو در واقع مجموعه ای از سنسورهاست که روی موتور خودرو هیوندای نصب هستند و عملکرد آن را کنترل می نمایند.
تعمیر موتور هیوندای توسط بهترین تعمیرکار هیوندای در بهترین تعمیرگاه هیوندای در تهران
تعمیر موتور هیوندای
مکانیکی هیوندای : تعمیر موتور تایم گیری یا تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای توسط تعمیر موتور :زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای با جنس لاستیکی یا فلزی و زنجیری، قسمتی از لوازم مصرفی است و با اتمام عمرش بایستی تعویض گردد. زنجیر تایم - تسمه تایم، میل لنگ را به میل سوپاپ و سوپاپ ها وصل میکند لذا در صورتی که به موقع تعویض نگردد و پاره شود ، سبب کج شدن سوپاپ میگردد و هزینه گزافی به عهده مشتری می اندازد، در تعمیر موتور خدمات زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای در موارد زیر انجام میشود.تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای،چک کردن تایم خودرو هیوندای،تایم کردن موتور و تایم گیری هیوندای،هزینه تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم هیوندای : هزینه تعویض برای خودروهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع موتور دارد
فیلرگیری هیوندای توسط تعمیر موتور:به علل متفاوت فیلر گیری توسط تعمیر موتور انجام میشود ولی عمده علت آن زمانیست که هیوندای در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم. این خدمت در تعمیر موتور ارائه میشود.
سیلندر هیوندای و سرسیلندر هیوندای:یکی از مهمترین وظایف سر سیلندر انسداد سیلندر و ایجاد یک ناحیه بسته است و همینطور آب بندی محفظه احتراق، سیلندر و سر سیلندر همیشه با دماهای بالا سر و کار دارد به همین علت توسط سیستم خنک کاری میشوند ، اویل پمپ هیوندای، واتر پمپ هیوندای و رادیاتور هیوندای و فن وظیفه خنک کاری سر سیلندر را دارند و در صورت خرابی هر کدام سیلندر تاب بر میدارد و نیاز به تراشکاری و … دارد. در صورت جوش آوردن هیوندای ، واشر سر سیلندر هیوندای آسیب میبیند و آب وارد سیستم احتراق میگردد و سیستم نیاز به تراشکار پیدا میکند. تعمیر موتور خدمات زیر را جهت رفع مشکلات سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد :تعمیر سرسیلندر هیوندای،تعویض بلوک سیلندر هیوندای،تعویض سر سیلندر هیوندای،تعویض واشر سرسیلندر هیوندای،تراشکاری سیلندر و سرسیلندر هیوندای،تعویض دسته موتور هیوندای،رفع لرزش موتور و لگد زدن با تعویض به موقع دسته موتور هیوندای انجام میشود ، یکی از وظایف مهم دسته موتور هیوندای، کاهش انتقال لرزشهای موتور به اطاق هیوندای است.در تعمیر موتور تعویض دسته موتور هیوندای بصورت ذیل انجام میشود :بررسی سلامت دسته موتور هیوندای،تعویض دسته موتور بالا هیوندای،تعویض دسته موتور پایین هیوندای
تعویض کاتالیزور هیوندای توسط تعمیر موتور : کاتالیزور هیوندای با جنس سرامیک مانند و پوسته فلزی، قطعه ای جهت جلوگیری از آلایندگی خودرو هیوندای است و با پر شدنش باید تعویض گردد. کاتالیزور هیوندای، درون اگزوز قرار دارد لذا در صورتی که در زمان صحیح به مکانیکی نروید و پر شود ، سبب کاهش قدرت خودرو هیوندای میگردد و ممکن است به آسیب موتوری منجر شود ، در تعمیر موتور خدمات کاتالیست هیوندای در موارد زیر انجام میشود:بررسی خالی یا پربودن کاتالیزور هیوندای،تعویض کاتالیست هیوندای،تخلیه کاتالیزور هیوندای.
تعمیر و تعویض گلویی اگزوز هیوندای توسط تعمیر موتور:گلویی اگزوز هیوندای یک لوله است که اولین قطعه از سیستم اگزوز ماشین هیوندای می باشد که به صورت مستقیم به موتور هیوندای وصل می شود، در ناحیه اتصال گلویی اگزوز به موتور یک واشر نسوز قرار دارد که واشر گلویی اگزوز نامیده میشود. واشر گلویی همراه 2 پیچ و مهره فنر دار ، جهت اتصال گلویی به موتور تعبیه شده که عموما در زمان تعمیر و تعویض گلویی، تعویض میشوند. این خدمت نیز در تعمیر موتور انجام میشود.
تعویض اویل پمپ هیوندای توسط تعمیر موتور:اویل پمپ هیوندای ، پمپ روغن و به انگلیسی oil pump قطعه ایست که روغن را جهت خنک کاری و لغزنده بودن قطعات موتور هیوندای به حرکت در میآورد و به این منظور قدرت خود را از میل لنگ میگیرد: رفع چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ هیوندای،تعویض اویل پمپ هیوندای،تعویض فشنگی روغن هیوندای،رفع مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن.
تعمیر و تعویض واتر پمپ هیوندای توسط تعمیر موتور :واتر پمپ هیوندای یا پمپ آب هیوندای قسمتی از سیستم خنک کاری خودرو هیوندای است که زنجیر تایم - تسمه تایم معمولا، واتر پمپ را مستقیما میگرداند همچنین در بعضی ماشین ها زنجیر تایم - تسمه تایم کمکی که به پولی سر پمپ آب متصل است پره های درون آن را به گردش در می آورد. در نتیجه فعالیت واتر پمپ با فعالیت موتور در ارتباط است. در صورت خرابی واتر پمپ هیوندای ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میشود هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ هیوندای را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در تعمیر موتور انجام میشود.
تعویض تسمه دینام هیوندای و هرزگرد و پولی هیوندای توسط تعمیر موتور : تسمه دینام هیوندای، اجزای مختلف مانند فن ، سیستم هیدرولیک ، تهویه مطبوع ( کولر ) و پمپ آب و دینام را به هم مربوط میکند و این کار از طریق پیچیدن دور هرزگردها اتفاق می افتد. انواع هرزگرد و پولی هایی که تسمه دینام دور آن میچرخد : پولی میل لنگ،پولی دینام،پولی هیدرولیک،هرزگرد،تسمه سفت کن.
تعمیر و تعویض فلایویل هیوندای ، تعمیر موتور : فلایویل هیوندای قطعه ایست که از یک طرف به میل لنگ و از طرف دیگر به دیسک و صفحه میرسد که وظایفی از قبیل کاهش لرزش موتور هیوندای ، تعدیل و تقویت قدرت پیستون و راه اندازی موتور با کمک استارت دارد و در صورت خرابی ، علائمی در حوزه وظایف خود نشان میدهد. از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد : مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشت ،مرکز بنودن محل بلبرینگ شفت،تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل،خرابی دنده فلایویل،خط افتادن فلایویل،گشادی جای پیچ های فلایول
تعمیر هیوندای و تعویض پمپ بنزین هیوندای ، تعمیر موتور : پمپ بنزین یا fuel pump ، بنزین را از درون باک به سمت موتور خودرو هیوندای پمپ میکند. اگر پمپ بنزین هیوندای به درستی کار نکند سوخت به موتور نمیرسد و احتراق کامل انجام نمیشود و در نتیجه خودرو هیوندای بد کار میکند و یا خاموش میگردد.نحوه کارکرد پمپ بنزین و محل قرارگیری آن : پمپ بنزین هیوندای معمولا نزدیک باک بنزین است تا در تماس مستقیم با بنزین باشد و خنک گردد. همچنین قرارگیری این قطعه در باک بنزین سبب کاهش سر و صدای آن میگردد. پمپ بنزین سالم بنزین را با فشاری بین 4-6 بار به موتور خودرو هدایت میکند. اگر فشار این قطعه کم شود، سوخت رسانی به درستی انجام نمیشود و در نتیجه موتور خودرو عملکرد درستی نشان نخواهد داد، این فشار را با فشار سنج ینزین اندازه گیری میکنند.
تعمیر هیوندای توسط بهترین تعمیرکار هیوندای در بهترین تعمیرگاه هیوندای در تهران
خدمات مکانیکی هیوندای توسط بهترین تعمیرکار هیوندای در بهترین مکانیکی هیوندای در تهران
تعمیر موتور هیوندای
تعمیر هیوندای و تعویض دیسک و صفحه خودروهای دنده ای و دیسک و صفحه گیربکس اتوماتیک توسط تعمیر موتور : علائم خرابی دیسک و صفحه هیوندای ، متوسط عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مشکلات پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه کنند .نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ :1.تلق تلق کردن،2.لیزخوردن 3.خوب گاز نخوردن در اتومبیل های گیربکس دستی ، راننده با گرفتن کلاچ در واقع انتقال قدرت را از موتور به گیربکس قطع میکند و در نتیجه میتواند دنده ماشین را تغییر دهد و میزان قدرت منتقله به چرخها را تغییر دهد. اجزا و قطعات کلاچ عبارتند از: صفحه کلاچ ، دیسک کلاچ ، فلایویل ، دو شاخه کلاچ ، شاخکها ، بلبرینگ کلاچ و اهرم ، که از کاسه چدنی تشکیل شده است.
تعمیر ABS هیوندای توسط تعمیر موتور : ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میشود. * ecu ترمز ABS:ecu به سیستمهای ترمز ABS دستور میدهد و باعث وارد عمل شدن ترمز ای بی اس میگردد که از طریق رینگ ABS نیرو به چرخها وارد شده و سبب ایستادن خودرو میگردد. * واحد کنترل hydraulic هیوندای:قلب ترمز ABS است. ورودی این واحد، فرمانی است که از ecu دریافت میشود که مقدار روغن ترمز ABS مناسب را به سیستم ترمز ABS اعلام میکند. این سیستم میتواند تا ۱۵ بار در ثانیه باز و بسته شود. این واحد خود از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل، سیم پیچهای سلونوییدی، شیرهای برقی، بلوک کنترل کننده هیدرولیکی، شیرهای خروجی، یاتاقان، پیستونهای تعدیل کننده پمپ، موتور، پیچ و مخزن فشار کم است. شیرهای برقی ABS هیوندای: شیر برقی ها در واحد hydraulic مقدار روغن خروجی را کنترل میکنند. اساس کار این شیرها با مغناطیس است اما خودشان آهنربا نیستند و به صورت طبیعی خاصیت مغناطیسی ندارند، اما با عبور جریان برق از سیکپم لولههای اطراف آن، خاصیت الکترومغناطیسی پیدا میکنند که با توجه به جریان برق وردی مقدار روغن را تنظیم میکند.شیرهای ورودیای که با برق کار میکنند میتواند بنا بر نوع آن تا ۱۵ بار باز و بسته شود. امروزه بیشتر به جای شیر برقی از پیستونهای متحرک یا پیچ استفاده میکنند. * پمپ ABS هیوندای: با توجه به مقدار سرعتی که خودرو دارد و میزان نیرویی که برای ایستادن آن لازم است ، مقدار روغن ترمز ABS تنظیم میشود. نیرویی که باعث پمپاژ روغن ترمز ABS به داخل سیستم ترمز ABS میشود توسط پمپ تأمین میگردد. * سیلندر اصلی ABS هیوندای : با فشردن پدال ترمز پیستون اولیه و ثانویه ABS به حرکت در میآیند و در نتیجه حرکت پیستونهای کمکی، پیستون اصلی نیز به حرکت در می آید و باعث ورود و خروج روغن ترمز ABS میگردد. * سنسورهای ABS هیوندای: سنسورهای موجود در ترمز ABS، سنسورهایی هستند که در حرکت چرخ کاربرد دارند و در دو نوع فعال و غیرفعال هستند، سنسور های فعال از زمانی که سرعت ما از یک کیلومتر بیشتر میشود، فعال هستند و تفاوتی که با سنسورهای غیر فعال دارند این است که سنسورهای غیر فعال زمانی که سرعت از هفت کیلومتر به بالا است فعال میشود.
تعویض لنت هیوندای و دیسک ترمز هیوندای، تعویض لنت ترمز هیوندای توسط تعمیر موتور : تعویض لنت های هیوندای و یا دیسک ترمز هیوندای در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است دیسک های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا میباشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به تعمیر موتور نشان دهید، چرا که سیستم ترمز هیوندای شما دچار ایراد شده است. به طور کلی اقدام برای تعویض هر چهار دیسک ترمز موجود در خودرو هیوندای، میتواند عاقلانه باشد. معمولا عمر دیسک های هیوندای بسته به کیلومتر طی شده یا روش رانندگی شما بررسی میشوند.مثلا ماشین هایی که در آنها سبک ترمز گرفتن بسیار شدید و خشن باشد و یا مسافتی به اندازه 25000 تا 70000 کیلومتر طی شده است، نیاز به بررسی و یا تعویض دیسک های ترمز خواهند داشت.
تعویض بلبرینگ چرخ هیوندای توسط تعمیر موتور : بلبرینگ چرخ با تاثیر کاهش اصطحکاک و کارکرد روان ماشین در جاده برای عملکرد مناسب خودرو هیوندای، توپی ، لاستیک و چرخ ضروری است. از علائم خرابی آن سایش ناهموار تایر ، صدای سنگ زنی ، لرزش فرمان ، لق زدن چرخ و … است. در تعمیر موتور تعمیرات چرخ و بلبرینگ آن بصورت حرفه ای انجام میشود.
تعمیر هیوندای و تعویض ماهک دنده هیوندای توسط تعمیر موتور : ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو هیوندای در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میشود. همچنین گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد.
تعمیرات جعبه فرمان هیوندای ، تعمیر موتور : انواع جعبه فرمان هیوندای ، جعبه فرمان دنده شانه ای و پنیون ،جعبه فرمان هیدرولیک،جعبه فرمان مکانیکی،جعبه فرمان های جک داخل،جعبه فرمان های جک بیرون. علائم خرابی جعبه فرمان چه هستند ؟ خلاصی بیش از حد در دستگاه فرمان – سفت بودن فرمان – گیج بودن فرمان خودرو حین رانندگی – اتومبیل در حالت معمولی رانندگی به یک جهت کشیده شود – خودرو در هنگام ترمز کردن به یک سمت کشیده شود – چرخ جلو در سرعت کم لرزش داشته باشد – چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است (لرزش در سرعت زیاد) – پس زدن فرمان – تایرها در سر پیچها صدای ناهنجار تولید کنند – رانندگی خشن و سخت باشد
میزان فرمان هیوندای توسط تعمیر موتور : نشانه های میزان نبودن فرمان هیوندای ، تغییر در حالت قرارگیری غربیلک فرمان،کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت،لاستیک سایی و از بین رفتن سریع لاستیک ها،روش های میزان فرمان میزان فرمان جزئی از طریق غربیلک فرمان،میزان فرمان کلی از زیر خودرو و درون چال توسط تعمیر موتور.
تعویض و تعمیرات سیبک هیوندای، تعمیر موتور :سیبک قسمتی از جلوبندی هیوندای است که قسمت عمده ای از خرابی های جلوبندی و صداهای زیر خودرو از آن است، لذا برای رفع صداهای جلوبندی خودرو هیوندای بایستی بررسی گردد. سیبک از چند اتصال ، بوش و یاتاقان تشکیل شده که در استقلال تعلیق چرخ های جلو نسبت به عقب خودرو موثر است. در تعمیر موتور تمامی ایرادات مربوط به جلوبندی و سیبک خودرو تعمیر و رفع و رجوع میگردد.
تعویض و تعمیرات بوش طبق هیوندای در تعمیر موتور : بوش طبق ( Control Arm ) ، قطعهای برای اتصال قطعات مختلف در سیستم تعلیق؛ تفاوت شاخص بین سیبک و بوش طبق، در این است که سیبکها در جهتهای گوناگون حرکت میکنند؛ ولی بوش فقط میتواند در یک سو متحرک باشد. کاربرد اصلی بوش طبق هیوندای، بهعنوان صداگیر جهت رفع سروصدا در حین حرکت روی پستی بلندیها، حذف لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو هیوندای به جهت خاصیت لاستیکی این قطعه است. قابل ذکر است که یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزش از زیر و جلو خودرو هیوندای است که نشان میدهد این قطعه، وظیفه خود را بهدرستی انجام نمیدهد. در تعمیر موتور جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به رفع مشکل بوش طبق ها ، تعمیر موتور اقدام میکند.
تعویض و تعمیرات کمک فنر هیوندای توسط تعمیر موتور : کمک فنرهای هیوندای قسمت مهمی از جلوبندی هیوندای هستند که دو کار انجام می دهند: اول کنترل حرکت فنرها و سیستم تعلیق دوم کمک فنرها تایرهای خودرو هیوندای را همیشه در تماس با زمین نگه می دارد. برخی ایرادات در کمک فنر هیوندای به ظاهر قابل تشخیص است. هر گونه تغییر شکل در کمک فنر نشان دهنده یک آسیب است. در این شرایط تغییر شکل میتواند ناشی از تصادف یا ضربه باشد و افتادگی در محل فنرها نیز نشان دهنده نقص در آن است.اگر روی کمک فنرهای هیوندای روغن وجود داشته باشد نشان دهنده نشتی روغن است. آسیب دیدن آب بندی محفظه روغن سبب نشتی آن میشود و در صورت روغن ریزی باید نسبت به تعویض فنرها اقدام کرد.خودرو هیوندای در سطح ناهموار نباید به طور غیر طبیعی بالا و پایین شود و اگر خودرو در سطح ناهوار حالت فنری و سر و صدا داشته باشد نشان دهنده اشکال در کمک فنرهاست و باید بررسی شود.
تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر هیوندای توسط تعمیر موتور : تعمیر میل تعادل قسمت شایعی در تعمیرات جلوبندی خودرو هیوندای است . میل تعادل که در اصطلاحات فارسی به آن میل موج گیر نیز می گویند، سبب حفظ تعادل و ممانعت از چپ شدن خودرو هیوندای می شود. این میله از چنس فولادی ساخته شده و در دو سر خود دارای بوش است و اغلب بین فاصله دو چرخ در یک محور قرار می گیرد. به این شکل می توان گفت میل تعادل یا میل موج گیر دو سر چرخ ها را به یکدیگر متصل می کند. میل تعادل همچنین با استفاده از دو اتصال محوری در دو طرف به شاسی متصل می شود .تعمیر موتور
تعمیر موتور هیوندای
تعویض روغن گیربکس هیوندای توسط تعمیر موتور : تعویض روغن گیربکس اتوماتیک هیوندای خود را جدی بگیرید تا به تعمیر گیربکس اتوماتیک دچار نشوید. ما در تعمیر موتور با سال ها تجربه به صورت تخصصی تمامی خدمات گیربکس اتوماتیک از جمله تعویض روغن گیربکس اتوماتیک را خدمت شما ارائه می دهیم. نکته ای که در این خصوص باید دقت کنید اینه که شاید در ظاهر تعویض روغن اتوماتیک امری ساده باشد و هر جایی بتوان آن را تعویض کرد اما قطعا اینطور نیست و در خیلی از موارد یک تعویض روغن ساده موجب به وجود آمدن آسیب و تقه در گیربکس میشود و بسیار این چنین موارد به ما مراجعه کردند که روغن گیربکس اتوماتیک خودروشون رو هرجایی تعویض کردند و بعد دچار مشکل شدند. پس حتما قبل از مراجعه کمی تحقیق کنید سپس اقدام کنید تا دچار هزینه های گزاف تعمیرات گیربکس نشوید و با خیال آسوده رانندگی کنید. تعمیر موتور. نام دیگر روغن گیربکس، واسکازین است. واسکازین واژه ای روسی است و اگر آن را معنی کنیم به معادل روغن جعبه دنده می رسیم. روغن کاری برای بخش های متحرک خودرو یا هر وسیله ی مکانیکی دیگر لازم و ضروری است، چون در صورت نداشتن روغن، امکان اینکه بخش های متحرک به طور روان و راحت به حرکت درآیند و کارشان را خوب انجام بدهند، تقریبا ناممکن می شود.روغن های حیاتی خودروها به طور معمول دو عملکرد مهم را انجام می دهند: روغن کاری و تمیز کردن. هنگامی که روغن در قطعات گردش می کند ، خاک و خاشاک های فلزی را که می تواند در طول زمان جمع شود تمیز می کند. اگر خوش شانس باشید ، این زباله ها در ته محفظه می نشیند و در سیستم گردش نمی کند. به همین دلیل است در تعویض روغن باید حتما فیلتر عوض یا به خوبی شسته شود.جعبهدندهها به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیمبندی میشوند. در این بین جعبهدندههای دستی حساسیت کمتری به نوع روغن نشان میدهند و معمولا مجاز هستیم واسکازین آنها را طی دورههای طولانیتری در قیاس با گیربکسهای اتوماتیک تعویض کنیم. باطری سازی هیوندای، تعمیر موتور : باطریسازی از نظر علم بهداشت حرفه ای به عملیات تعویض و تعمیر باطری خودرو اطلاق می شود. در صورتی که خیلی از افراد در ابتدا که این اصطلاح را می بینند تصورمیکنند که این لغت به معنای ساخت و تولید باطری ماشین باید باشد.یک باطری ماشین از دو فلز غیر هم جنس و یک محلول الکترولیت تشکیل شده است الکترولیت مورد استفاده در باطری اتومبیل، محلول آب و اسید سولفوریک و دو فلز غیر هم جنس آن سرب و پراكسیدسرب می باشد. باتری هیوندای و دینام هیوندای ، تعمیر موتور : باتری منبع برقرسانی در خودرو محسوب میشود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین میشود. اما مگر باتری خودرو تمام نمیشود ؟ دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد و کار آن مثل شناورها در کولرهای آبی است. انژکتور هیوندای : کار انژکتور مانند کاربراتور است و وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به موتور را بر عهده دارد ، با این تفاوت که این کار را بسیار دقیق تر از کاربراتور انجام میدهد .کویل هیوندای : کویل وظیفه تقویت ولتاژ برق باتری را برعهده دارد. جریان مستقیم ایجاد شده توسط باتری ۱۲ولت است و ولتاژ مورد نیاز برای ایجاد جرقه بین ۲ الکترود شمع خودرو در حدود ۷۰۰۰ ولت . این افزایش و تقویت ولتاژ توسط کویل انجام میشود .وایر شمع هیوندای : جریان الکتریسیته باید به شمعها برسد تا جرقه ایجاد شود و این کار توسط وایر شمع و لایه عایق آن انجام میشود . کامپیوتر خودرو هیوندای : در خودروهای انژکتوری برای تنظیم و کنترل مقدار سوخت مصرفی از کامپیوتر استفاده شده است . از دیگر کاربردهای کامپیوتر میتوان به افزایشدهنده امنیت و امکانات رفاهی خودرو و البته عیبیاب پیشرفته اشاره کرد .
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هیوندای ، تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای،تعمیر موتور : از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس هیوندای خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار هیوندای گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک هیوندای است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنن. نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید. ما در تعمیر موتور با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای تخصص ماست .نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.گیربکس یا جعبه دنده در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شود. گیربکس های دستی نخستین سیستم جعبه دنده طراحی شده در صنعت خودروسازی دنیا بودند. اما طراحی و مهندسی داخلی گیربکس های اتوماتیک کمی پیچیده تر از گیربکس های دستی است. لذا تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز به مراتب دشوارتر بوده و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هیوندای، یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس هیوندای در تهران است که با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در خدمت مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات گیربکس اتوماتیک هیوندای یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو هیوندای است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس هیوندای ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک هیوندای از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک هیوندای : تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک در زمان معین و مشخص، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس هیوندای دارد.
تعویض روغن هیوندای توسط بهترین روغن هیوندای در بهترین تعویض روغنی هیوندای در تهران
تعمیر موتور هیوندای
تعمیر موتور هیوندای
هیوندای ،تعمیر موتور ،تعمیر موتور هیوندای ،مکانیکی هیوندای ،تعمیرگاه هیوندای ،تعمیرگاه تخصصی هیوندای ،تنطیم موتور هیوندای ،تعمیر abs هیوندای ،تعویض روغن هیوندای ،سرویس دوره ای هیوندای ،باطری سازی هیوندای تعمیر گیربکس هیوندای ،تعمیر گیربکس اتوماتیک ،تعمیر کولر هیوندای ،تعویض روغن گیربکس هیوندای ،تعویض روغنی هیوندای ،میزان فرمان هیوندای ،تعویض لنت هیوندایتعمیر موتور هیوندای
تعمیر پمپ بنزین هیوندای
بهترین مکانیکی هیوندای
بهترین تعویض روغنی غرب تهران
بهترین تعویض روغنی شمال تهران
تعمیر و تعویض کاتالیزور هیوندای
بهترین تعمیرگاه هیوندای
40000000