تعمیر موتور بی ام و کروک
تعمیر موتور بی ام و کروک
تعمیر موتور بی ام و کروک
تعمیر موتور بی ام و کروک
منظور از تعمیر اساسی موتور بی ام و کروک، بررسی مشکل و عیب یابی دقیق موتور بی ام و کروک شما است که مطمئناً در تعمیرات حرفه ای و تعویض قطعه مشکل دار تاثیر بسزایی خواهد داشت. گاهی وقت ها تشخیص مشکل اشتباه باعث عدم رفع مشکل و هزینه های بی مورد می شود. تعمیر موتور با کادری آموزش دیده و با تجریه با تضمین رفع مشکل، موتور بی ام و کروک خارجی شما را تعمیر می کند که رضایت خاطر مشتری جلب شود. تعمیر موتور بی ام و کروک یک امر تخصصی در مکانیکی است که باید توسط افراد کاربلد صورت گیرد. تمام کار یک اتومبیل بی ام و کروک با هدایت موتور آن صورت میگیرد وهرگونه مشکل در قطعات موتور بی ام و کروک ممکن است تا مدتها شما را از داشتن نعمت خودروی بی ام و کروک سالم محروم کند. تعمیر موتور خودرو بی ام و کروک که در اثر عدم رسیدگی به موقع به ایرادات رخ میدهد؛ از پر هزینهترین تعمیرات مربوط به خودرو بی ام و کروک است. قیمت تعمیر موتور بی ام و کروک براساس تعرفه تعیین شده در مکانیکی برای تعمیر موتور بی ام و کروک و تجهیزات وابسته به آن، نوع خودرو بی ام و کروک، تعویض قطعات فرسوده میتواند متغیر باشد. بنابراین قیمت تعمیر موتور بی ام و کروک براساس نوع مشکل و پس از بازبینی وضعیت موتور بی ام و کروک و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و تعویض تعیین میشود.
انتخاب بهترین تعمیرکار موتور بی ام و کروک ، از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی موتور بی ام و کروک هم از لحاظ مکانیکی و هم از لحاظ برقی اشاره نمود. موتور بی ام و کروک بدون شک بخش اصلی و قلب تپنده آن است و در صورت بروز مشکل نمی توان در مورد آن اهمال نمود. از طرفی با توجه به پیچیدگی موتور بی ام و کروک امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد بخش مکانیکی و الکتریکی موتور با یکدیگر، حساسیت کار بسیار بالاست. مشکلاتی از قبیل روغن سوزی بی ام و کروک، یاتاقان زدن بی ام و کروک، سوختن واشر سرسیلندر بی ام و کروک، ایراد کوئل بی ام و کروک، کار نکردن دینام بی ام و کروک، مشکل کاتالیزور بی ام و کروک، خام سوزی بی ام و کروک و … جزء تعمیرات موتور بی ام و کروک محسوب می شوند و در صورت بروز، تعمیر موتور می تواند طی یک زمان بندی مناسب و با کیفیتی بالا به رفع و اصلاح آنها بپردازد.علاوه بر آن مشکلات مربوط به ای سی یو (ECU) نیز در زمره تعمیر موتور موتور بی ام و کروک قرار می گیرند. اگر بی ام و کروک شما ارورهای ای سی یو ارسال می کند، می توانید جهت رفع مشکل به تعمیر موتور بی ام و کروک مراجعه نمایید. ای سی یو در واقع مجموعه ای از سنسورهاست که روی موتور خودرو بی ام و کروک نصب هستند و عملکرد آن را کنترل می نمایند.
تعمیر موتور بی ام و کروک توسط بهترین تعمیرکار بی ام و کروک در بهترین تعمیرگاه بی ام و کروک در تهران
تعمیر موتور بی ام و کروک
مکانیکی بی ام و کروک : تعمیر موتور تایم گیری یا تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم بی ام و کروک توسط تعمیر موتور :زنجیر تایم - تسمه تایم بی ام و کروک با جنس لاستیکی یا فلزی و زنجیری، قسمتی از لوازم مصرفی است و با اتمام عمرش بایستی تعویض گردد. زنجیر تایم - تسمه تایم، میل لنگ را به میل سوپاپ و سوپاپ ها وصل میکند لذا در صورتی که به موقع تعویض نگردد و پاره شود ، سبب کج شدن سوپاپ میگردد و هزینه گزافی به عهده مشتری می اندازد، در تعمیر موتور خدمات زنجیر تایم - تسمه تایم بی ام و کروک در موارد زیر انجام میشود.تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم بی ام و کروک،چک کردن تایم خودرو بی ام و کروک،تایم کردن موتور و تایم گیری بی ام و کروک،هزینه تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم بی ام و کروک : هزینه تعویض برای خودروهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع موتور دارد
فیلرگیری بی ام و کروک توسط تعمیر موتور:به علل متفاوت فیلر گیری توسط تعمیر موتور انجام میشود ولی عمده علت آن زمانیست که بی ام و کروک در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم. این خدمت در تعمیر موتور ارائه میشود.
سیلندر بی ام و کروک و سرسیلندر بی ام و کروک:یکی از مهمترین وظایف سر سیلندر انسداد سیلندر و ایجاد یک ناحیه بسته است و همینطور آب بندی محفظه احتراق، سیلندر و سر سیلندر همیشه با دماهای بالا سر و کار دارد به همین علت توسط سیستم خنک کاری میشوند ، اویل پمپ بی ام و کروک، واتر پمپ بی ام و کروک و رادیاتور بی ام و کروک و فن وظیفه خنک کاری سر سیلندر را دارند و در صورت خرابی هر کدام سیلندر تاب بر میدارد و نیاز به تراشکاری و … دارد. در صورت جوش آوردن بی ام و کروک ، واشر سر سیلندر بی ام و کروک آسیب میبیند و آب وارد سیستم احتراق میگردد و سیستم نیاز به تراشکار پیدا میکند. تعمیر موتور خدمات زیر را جهت رفع مشکلات سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد :تعمیر سرسیلندر بی ام و کروک،تعویض بلوک سیلندر بی ام و کروک،تعویض سر سیلندر بی ام و کروک،تعویض واشر سرسیلندر بی ام و کروک،تراشکاری سیلندر و سرسیلندر بی ام و کروک،تعویض دسته موتور بی ام و کروک،رفع لرزش موتور و لگد زدن با تعویض به موقع دسته موتور بی ام و کروک انجام میشود ، یکی از وظایف مهم دسته موتور بی ام و کروک، کاهش انتقال لرزشهای موتور به اطاق بی ام و کروک است.در تعمیر موتور تعویض دسته موتور بی ام و کروک بصورت ذیل انجام میشود :بررسی سلامت دسته موتور بی ام و کروک،تعویض دسته موتور بالا بی ام و کروک،تعویض دسته موتور پایین بی ام و کروک
تعویض کاتالیزور بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : کاتالیزور بی ام و کروک با جنس سرامیک مانند و پوسته فلزی، قطعه ای جهت جلوگیری از آلایندگی خودرو بی ام و کروک است و با پر شدنش باید تعویض گردد. کاتالیزور بی ام و کروک، درون اگزوز قرار دارد لذا در صورتی که در زمان صحیح به مکانیکی نروید و پر شود ، سبب کاهش قدرت خودرو بی ام و کروک میگردد و ممکن است به آسیب موتوری منجر شود ، در تعمیر موتور خدمات کاتالیست بی ام و کروک در موارد زیر انجام میشود:بررسی خالی یا پربودن کاتالیزور بی ام و کروک،تعویض کاتالیست بی ام و کروک،تخلیه کاتالیزور بی ام و کروک.
تعمیر و تعویض گلویی اگزوز بی ام و کروک توسط تعمیر موتور:گلویی اگزوز بی ام و کروک یک لوله است که اولین قطعه از سیستم اگزوز ماشین بی ام و کروک می باشد که به صورت مستقیم به موتور بی ام و کروک وصل می شود، در ناحیه اتصال گلویی اگزوز به موتور یک واشر نسوز قرار دارد که واشر گلویی اگزوز نامیده میشود. واشر گلویی همراه 2 پیچ و مهره فنر دار ، جهت اتصال گلویی به موتور تعبیه شده که عموما در زمان تعمیر و تعویض گلویی، تعویض میشوند. این خدمت نیز در تعمیر موتور انجام میشود.
تعویض اویل پمپ بی ام و کروک توسط تعمیر موتور:اویل پمپ بی ام و کروک ، پمپ روغن و به انگلیسی oil pump قطعه ایست که روغن را جهت خنک کاری و لغزنده بودن قطعات موتور بی ام و کروک به حرکت در میآورد و به این منظور قدرت خود را از میل لنگ میگیرد: رفع چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ بی ام و کروک،تعویض اویل پمپ بی ام و کروک،تعویض فشنگی روغن بی ام و کروک،رفع مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن.
تعمیر و تعویض واتر پمپ بی ام و کروک توسط تعمیر موتور :واتر پمپ بی ام و کروک یا پمپ آب بی ام و کروک قسمتی از سیستم خنک کاری خودرو بی ام و کروک است که زنجیر تایم - تسمه تایم معمولا، واتر پمپ را مستقیما میگرداند همچنین در بعضی ماشین ها زنجیر تایم - تسمه تایم کمکی که به پولی سر پمپ آب متصل است پره های درون آن را به گردش در می آورد. در نتیجه فعالیت واتر پمپ با فعالیت موتور در ارتباط است. در صورت خرابی واتر پمپ بی ام و کروک ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میشود هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ بی ام و کروک را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در تعمیر موتور انجام میشود.
تعویض تسمه دینام بی ام و کروک و هرزگرد و پولی بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : تسمه دینام بی ام و کروک، اجزای مختلف مانند فن ، سیستم هیدرولیک ، تهویه مطبوع ( کولر ) و پمپ آب و دینام را به هم مربوط میکند و این کار از طریق پیچیدن دور هرزگردها اتفاق می افتد. انواع هرزگرد و پولی هایی که تسمه دینام دور آن میچرخد : پولی میل لنگ،پولی دینام،پولی هیدرولیک،هرزگرد،تسمه سفت کن.
تعمیر و تعویض فلایویل بی ام و کروک ، تعمیر موتور : فلایویل بی ام و کروک قطعه ایست که از یک طرف به میل لنگ و از طرف دیگر به دیسک و صفحه میرسد که وظایفی از قبیل کاهش لرزش موتور بی ام و کروک ، تعدیل و تقویت قدرت پیستون و راه اندازی موتور با کمک استارت دارد و در صورت خرابی ، علائمی در حوزه وظایف خود نشان میدهد. از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد : مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشت ،مرکز بنودن محل بلبرینگ شفت،تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل،خرابی دنده فلایویل،خط افتادن فلایویل،گشادی جای پیچ های فلایول
تعمیر بی ام و کروک و تعویض پمپ بنزین بی ام و کروک ، تعمیر موتور : پمپ بنزین یا fuel pump ، بنزین را از درون باک به سمت موتور خودرو بی ام و کروک پمپ میکند. اگر پمپ بنزین بی ام و کروک به درستی کار نکند سوخت به موتور نمیرسد و احتراق کامل انجام نمیشود و در نتیجه خودرو بی ام و کروک بد کار میکند و یا خاموش میگردد.نحوه کارکرد پمپ بنزین و محل قرارگیری آن : پمپ بنزین بی ام و کروک معمولا نزدیک باک بنزین است تا در تماس مستقیم با بنزین باشد و خنک گردد. همچنین قرارگیری این قطعه در باک بنزین سبب کاهش سر و صدای آن میگردد. پمپ بنزین سالم بنزین را با فشاری بین 4-6 بار به موتور خودرو هدایت میکند. اگر فشار این قطعه کم شود، سوخت رسانی به درستی انجام نمیشود و در نتیجه موتور خودرو عملکرد درستی نشان نخواهد داد، این فشار را با فشار سنج ینزین اندازه گیری میکنند.
تعمیر بی ام و کروک توسط بهترین تعمیرکار بی ام و کروک در بهترین تعمیرگاه بی ام و کروک در تهران
خدمات مکانیکی بی ام و کروک توسط بهترین تعمیرکار بی ام و کروک در بهترین مکانیکی بی ام و کروک در تهران
تعمیر موتور بی ام و کروک
تعمیر بی ام و کروک و تعویض دیسک و صفحه خودروهای دنده ای و دیسک و صفحه گیربکس اتوماتیک توسط تعمیر موتور : علائم خرابی دیسک و صفحه بی ام و کروک ، متوسط عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مشکلات پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه کنند .نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ :1.تلق تلق کردن،2.لیزخوردن 3.خوب گاز نخوردن در اتومبیل های گیربکس دستی ، راننده با گرفتن کلاچ در واقع انتقال قدرت را از موتور به گیربکس قطع میکند و در نتیجه میتواند دنده ماشین را تغییر دهد و میزان قدرت منتقله به چرخها را تغییر دهد. اجزا و قطعات کلاچ عبارتند از: صفحه کلاچ ، دیسک کلاچ ، فلایویل ، دو شاخه کلاچ ، شاخکها ، بلبرینگ کلاچ و اهرم ، که از کاسه چدنی تشکیل شده است.
تعمیر ABS بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میشود. * ecu ترمز ABS:ecu به سیستمهای ترمز ABS دستور میدهد و باعث وارد عمل شدن ترمز ای بی اس میگردد که از طریق رینگ ABS نیرو به چرخها وارد شده و سبب ایستادن خودرو میگردد. * واحد کنترل hydraulic بی ام و کروک:قلب ترمز ABS است. ورودی این واحد، فرمانی است که از ecu دریافت میشود که مقدار روغن ترمز ABS مناسب را به سیستم ترمز ABS اعلام میکند. این سیستم میتواند تا ۱۵ بار در ثانیه باز و بسته شود. این واحد خود از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل، سیم پیچهای سلونوییدی، شیرهای برقی، بلوک کنترل کننده هیدرولیکی، شیرهای خروجی، یاتاقان، پیستونهای تعدیل کننده پمپ، موتور، پیچ و مخزن فشار کم است. شیرهای برقی ABS بی ام و کروک: شیر برقی ها در واحد hydraulic مقدار روغن خروجی را کنترل میکنند. اساس کار این شیرها با مغناطیس است اما خودشان آهنربا نیستند و به صورت طبیعی خاصیت مغناطیسی ندارند، اما با عبور جریان برق از سیکپم لولههای اطراف آن، خاصیت الکترومغناطیسی پیدا میکنند که با توجه به جریان برق وردی مقدار روغن را تنظیم میکند.شیرهای ورودیای که با برق کار میکنند میتواند بنا بر نوع آن تا ۱۵ بار باز و بسته شود. امروزه بیشتر به جای شیر برقی از پیستونهای متحرک یا پیچ استفاده میکنند. * پمپ ABS بی ام و کروک: با توجه به مقدار سرعتی که خودرو دارد و میزان نیرویی که برای ایستادن آن لازم است ، مقدار روغن ترمز ABS تنظیم میشود. نیرویی که باعث پمپاژ روغن ترمز ABS به داخل سیستم ترمز ABS میشود توسط پمپ تأمین میگردد. * سیلندر اصلی ABS بی ام و کروک : با فشردن پدال ترمز پیستون اولیه و ثانویه ABS به حرکت در میآیند و در نتیجه حرکت پیستونهای کمکی، پیستون اصلی نیز به حرکت در می آید و باعث ورود و خروج روغن ترمز ABS میگردد. * سنسورهای ABS بی ام و کروک: سنسورهای موجود در ترمز ABS، سنسورهایی هستند که در حرکت چرخ کاربرد دارند و در دو نوع فعال و غیرفعال هستند، سنسور های فعال از زمانی که سرعت ما از یک کیلومتر بیشتر میشود، فعال هستند و تفاوتی که با سنسورهای غیر فعال دارند این است که سنسورهای غیر فعال زمانی که سرعت از هفت کیلومتر به بالا است فعال میشود.
تعویض لنت بی ام و کروک و دیسک ترمز بی ام و کروک، تعویض لنت ترمز بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : تعویض لنت های بی ام و کروک و یا دیسک ترمز بی ام و کروک در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است دیسک های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا میباشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به تعمیر موتور نشان دهید، چرا که سیستم ترمز بی ام و کروک شما دچار ایراد شده است. به طور کلی اقدام برای تعویض هر چهار دیسک ترمز موجود در خودرو بی ام و کروک، میتواند عاقلانه باشد. معمولا عمر دیسک های بی ام و کروک بسته به کیلومتر طی شده یا روش رانندگی شما بررسی میشوند.مثلا ماشین هایی که در آنها سبک ترمز گرفتن بسیار شدید و خشن باشد و یا مسافتی به اندازه 25000 تا 70000 کیلومتر طی شده است، نیاز به بررسی و یا تعویض دیسک های ترمز خواهند داشت.
تعویض بلبرینگ چرخ بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : بلبرینگ چرخ با تاثیر کاهش اصطحکاک و کارکرد روان ماشین در جاده برای عملکرد مناسب خودرو بی ام و کروک، توپی ، لاستیک و چرخ ضروری است. از علائم خرابی آن سایش ناهموار تایر ، صدای سنگ زنی ، لرزش فرمان ، لق زدن چرخ و … است. در تعمیر موتور تعمیرات چرخ و بلبرینگ آن بصورت حرفه ای انجام میشود.
تعمیر بی ام و کروک و تعویض ماهک دنده بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو بی ام و کروک در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میشود. همچنین گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد.
تعمیرات جعبه فرمان بی ام و کروک ، تعمیر موتور : انواع جعبه فرمان بی ام و کروک ، جعبه فرمان دنده شانه ای و پنیون ،جعبه فرمان هیدرولیک،جعبه فرمان مکانیکی،جعبه فرمان های جک داخل،جعبه فرمان های جک بیرون. علائم خرابی جعبه فرمان چه هستند ؟ خلاصی بیش از حد در دستگاه فرمان – سفت بودن فرمان – گیج بودن فرمان خودرو حین رانندگی – اتومبیل در حالت معمولی رانندگی به یک جهت کشیده شود – خودرو در هنگام ترمز کردن به یک سمت کشیده شود – چرخ جلو در سرعت کم لرزش داشته باشد – چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است (لرزش در سرعت زیاد) – پس زدن فرمان – تایرها در سر پیچها صدای ناهنجار تولید کنند – رانندگی خشن و سخت باشد
میزان فرمان بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : نشانه های میزان نبودن فرمان بی ام و کروک ، تغییر در حالت قرارگیری غربیلک فرمان،کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت،لاستیک سایی و از بین رفتن سریع لاستیک ها،روش های میزان فرمان میزان فرمان جزئی از طریق غربیلک فرمان،میزان فرمان کلی از زیر خودرو و درون چال توسط تعمیر موتور.
تعویض و تعمیرات سیبک بی ام و کروک، تعمیر موتور :سیبک قسمتی از جلوبندی بی ام و کروک است که قسمت عمده ای از خرابی های جلوبندی و صداهای زیر خودرو از آن است، لذا برای رفع صداهای جلوبندی خودرو بی ام و کروک بایستی بررسی گردد. سیبک از چند اتصال ، بوش و یاتاقان تشکیل شده که در استقلال تعلیق چرخ های جلو نسبت به عقب خودرو موثر است. در تعمیر موتور تمامی ایرادات مربوط به جلوبندی و سیبک خودرو تعمیر و رفع و رجوع میگردد.
تعویض و تعمیرات بوش طبق بی ام و کروک در تعمیر موتور : بوش طبق ( Control Arm ) ، قطعهای برای اتصال قطعات مختلف در سیستم تعلیق؛ تفاوت شاخص بین سیبک و بوش طبق، در این است که سیبکها در جهتهای گوناگون حرکت میکنند؛ ولی بوش فقط میتواند در یک سو متحرک باشد. کاربرد اصلی بوش طبق بی ام و کروک، بهعنوان صداگیر جهت رفع سروصدا در حین حرکت روی پستی بلندیها، حذف لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو بی ام و کروک به جهت خاصیت لاستیکی این قطعه است. قابل ذکر است که یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزش از زیر و جلو خودرو بی ام و کروک است که نشان میدهد این قطعه، وظیفه خود را بهدرستی انجام نمیدهد. در تعمیر موتور جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به رفع مشکل بوش طبق ها ، تعمیر موتور اقدام میکند.
تعویض و تعمیرات کمک فنر بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : کمک فنرهای بی ام و کروک قسمت مهمی از جلوبندی بی ام و کروک هستند که دو کار انجام می دهند: اول کنترل حرکت فنرها و سیستم تعلیق دوم کمک فنرها تایرهای خودرو بی ام و کروک را همیشه در تماس با زمین نگه می دارد. برخی ایرادات در کمک فنر بی ام و کروک به ظاهر قابل تشخیص است. هر گونه تغییر شکل در کمک فنر نشان دهنده یک آسیب است. در این شرایط تغییر شکل میتواند ناشی از تصادف یا ضربه باشد و افتادگی در محل فنرها نیز نشان دهنده نقص در آن است.اگر روی کمک فنرهای بی ام و کروک روغن وجود داشته باشد نشان دهنده نشتی روغن است. آسیب دیدن آب بندی محفظه روغن سبب نشتی آن میشود و در صورت روغن ریزی باید نسبت به تعویض فنرها اقدام کرد.خودرو بی ام و کروک در سطح ناهموار نباید به طور غیر طبیعی بالا و پایین شود و اگر خودرو در سطح ناهوار حالت فنری و سر و صدا داشته باشد نشان دهنده اشکال در کمک فنرهاست و باید بررسی شود.
تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : تعمیر میل تعادل قسمت شایعی در تعمیرات جلوبندی خودرو بی ام و کروک است . میل تعادل که در اصطلاحات فارسی به آن میل موج گیر نیز می گویند، سبب حفظ تعادل و ممانعت از چپ شدن خودرو بی ام و کروک می شود. این میله از چنس فولادی ساخته شده و در دو سر خود دارای بوش است و اغلب بین فاصله دو چرخ در یک محور قرار می گیرد. به این شکل می توان گفت میل تعادل یا میل موج گیر دو سر چرخ ها را به یکدیگر متصل می کند. میل تعادل همچنین با استفاده از دو اتصال محوری در دو طرف به شاسی متصل می شود .تعمیر موتور
تعمیر موتور بی ام و کروک
تعویض روغن گیربکس بی ام و کروک توسط تعمیر موتور : تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک خود را جدی بگیرید تا به تعمیر گیربکس اتوماتیک دچار نشوید. ما در تعمیر موتور با سال ها تجربه به صورت تخصصی تمامی خدمات گیربکس اتوماتیک از جمله تعویض روغن گیربکس اتوماتیک را خدمت شما ارائه می دهیم. نکته ای که در این خصوص باید دقت کنید اینه که شاید در ظاهر تعویض روغن اتوماتیک امری ساده باشد و هر جایی بتوان آن را تعویض کرد اما قطعا اینطور نیست و در خیلی از موارد یک تعویض روغن ساده موجب به وجود آمدن آسیب و تقه در گیربکس میشود و بسیار این چنین موارد به ما مراجعه کردند که روغن گیربکس اتوماتیک خودروشون رو هرجایی تعویض کردند و بعد دچار مشکل شدند. پس حتما قبل از مراجعه کمی تحقیق کنید سپس اقدام کنید تا دچار هزینه های گزاف تعمیرات گیربکس نشوید و با خیال آسوده رانندگی کنید. تعمیر موتور. نام دیگر روغن گیربکس، واسکازین است. واسکازین واژه ای روسی است و اگر آن را معنی کنیم به معادل روغن جعبه دنده می رسیم. روغن کاری برای بخش های متحرک خودرو یا هر وسیله ی مکانیکی دیگر لازم و ضروری است، چون در صورت نداشتن روغن، امکان اینکه بخش های متحرک به طور روان و راحت به حرکت درآیند و کارشان را خوب انجام بدهند، تقریبا ناممکن می شود.روغن های حیاتی خودروها به طور معمول دو عملکرد مهم را انجام می دهند: روغن کاری و تمیز کردن. هنگامی که روغن در قطعات گردش می کند ، خاک و خاشاک های فلزی را که می تواند در طول زمان جمع شود تمیز می کند. اگر خوش شانس باشید ، این زباله ها در ته محفظه می نشیند و در سیستم گردش نمی کند. به همین دلیل است در تعویض روغن باید حتما فیلتر عوض یا به خوبی شسته شود.جعبهدندهها به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیمبندی میشوند. در این بین جعبهدندههای دستی حساسیت کمتری به نوع روغن نشان میدهند و معمولا مجاز هستیم واسکازین آنها را طی دورههای طولانیتری در قیاس با گیربکسهای اتوماتیک تعویض کنیم. باطری سازی بی ام و کروک، تعمیر موتور : باطریسازی از نظر علم بهداشت حرفه ای به عملیات تعویض و تعمیر باطری خودرو اطلاق می شود. در صورتی که خیلی از افراد در ابتدا که این اصطلاح را می بینند تصورمیکنند که این لغت به معنای ساخت و تولید باطری ماشین باید باشد.یک باطری ماشین از دو فلز غیر هم جنس و یک محلول الکترولیت تشکیل شده است الکترولیت مورد استفاده در باطری اتومبیل، محلول آب و اسید سولفوریک و دو فلز غیر هم جنس آن سرب و پراكسیدسرب می باشد. باتری بی ام و کروک و دینام بی ام و کروک ، تعمیر موتور : باتری منبع برقرسانی در خودرو محسوب میشود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین میشود. اما مگر باتری خودرو تمام نمیشود ؟ دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد و کار آن مثل شناورها در کولرهای آبی است. انژکتور بی ام و کروک : کار انژکتور مانند کاربراتور است و وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به موتور را بر عهده دارد ، با این تفاوت که این کار را بسیار دقیق تر از کاربراتور انجام میدهد .کویل بی ام و کروک : کویل وظیفه تقویت ولتاژ برق باتری را برعهده دارد. جریان مستقیم ایجاد شده توسط باتری ۱۲ولت است و ولتاژ مورد نیاز برای ایجاد جرقه بین ۲ الکترود شمع خودرو در حدود ۷۰۰۰ ولت . این افزایش و تقویت ولتاژ توسط کویل انجام میشود .وایر شمع بی ام و کروک : جریان الکتریسیته باید به شمعها برسد تا جرقه ایجاد شود و این کار توسط وایر شمع و لایه عایق آن انجام میشود . کامپیوتر خودرو بی ام و کروک : در خودروهای انژکتوری برای تنظیم و کنترل مقدار سوخت مصرفی از کامپیوتر استفاده شده است . از دیگر کاربردهای کامپیوتر میتوان به افزایشدهنده امنیت و امکانات رفاهی خودرو و البته عیبیاب پیشرفته اشاره کرد .
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک ، تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک،تعمیر موتور : از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس بی ام و کروک خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار بی ام و کروک گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنن. نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید. ما در تعمیر موتور با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک تخصص ماست .نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.گیربکس یا جعبه دنده در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شود. گیربکس های دستی نخستین سیستم جعبه دنده طراحی شده در صنعت خودروسازی دنیا بودند. اما طراحی و مهندسی داخلی گیربکس های اتوماتیک کمی پیچیده تر از گیربکس های دستی است. لذا تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز به مراتب دشوارتر بوده و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک، یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس بی ام و کروک در تهران است که با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در خدمت مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو بی ام و کروک است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس بی ام و کروک ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک بی ام و کروک : تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک در زمان معین و مشخص، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس بی ام و کروک دارد.
تعویض روغن بی ام و کروک توسط بهترین روغن بی ام و کروک در بهترین تعویض روغنی بی ام و کروک در تهران
تعمیر موتور بی ام و کروک
تعمیر موتور بی ام و کروک
بی ام و کروک ،تعمیر موتور ،تعمیر موتور بی ام و کروک ،مکانیکی بی ام و کروک ،تعمیرگاه بی ام و کروک ،تعمیرگاه تخصصی بی ام و کروک ،تنطیم موتور بی ام و کروک ،تعمیر abs بی ام و کروک ،تعویض روغن بی ام و کروک ،سرویس دوره ای بی ام و کروک ،باطری سازی بی ام و کروک تعمیر گیربکس بی ام و کروک ،تعمیر گیربکس اتوماتیک ،تعمیر کولر بی ام و کروک ،تعویض روغن گیربکس بی ام و کروک ،تعویض روغنی بی ام و کروک ،میزان فرمان بی ام و کروک ،تعویض لنت بی ام و کروکتعمیر موتور بی ام و کروک
تعمیر پمپ بنزین بی ام و کروک
بهترین مکانیکی بی ام و کروک
بهترین تعویض روغنی غرب تهران
بهترین تعویض روغنی شمال تهران
تعمیر و تعویض کاتالیزور بی ام و کروک
بهترین تعمیرگاه بی ام و کروک
40000000